برگزاری مسابقه دو صحرانوردی درشهر ری 

شهرری(پانا) - به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقات دو صحرانوردی دانش آموزان مقطع متوسطه آموزش وپرورش ناحیه یک شهر ری برگزارگردید.

کد مطلب: ۸۶۶۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه دو صحرانوردی درشهر ری 

در این مسابقات که برای نخستین بار به همت تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری و با همکاری سرای محله دولت آباد ، شهرداری ناحیه چهار منطقه بیست و بسیج محله دولت آباد به مناسبت هفته تربیت بدنی و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دانش آموز برگزارشد، بیش از ۱۰۰ دانش آموز شرکت داشتند که در مسافتی به طول ۴ کیلومتر با یکدیگربه رقابت پرداختند.
در مراسم پایانی مسابقه بهروز نصیری مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک ری ضمن تشکر از عوامل برگزاری مسابقات، این رقابت ها را فراتر از مسابقه ورزشی وزمینه ساز مشارکت اجتماعی و فرهنگی شهروندان و ارگانهای مختلف دانست و به تاثیرات آن بر افزایش نشاط دانش آموزان وجامعه اشاره کرد‌.
دراین دوره ازمسابقات، در مقطع متوسطه اول صمد رحیمی از مدرسه یوسف صدیق ، مهدی آراء از دبیرستان حافظ و مجتبی محمدی از دبیرستان امین ودر مقطع متوسطه دوم نیز حسین رضوی و محمد سالارعسگری از هنرستان امام علی (ع)و جلال روحی از دبیرستان شهید مطهری به رتبه های اول تا سوم دست یافتند.
در رده بندی تیمی ، دبیرستان های شهید منتظری، حافظ و شهید ایوبی در مقطع متوسطه اول و هنرستان امام علی (ع)، دبیرستان آل یاسین و دبیرستان باهنر در مقطع متوسطه دوم حائز مقام های اول تا سوم شدند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار