معاون پرورشی آموزش و پرورش چناران

۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است

چناران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی چناران در جمع معاونین پرورشی مدارس که در سالن کنفرانس آموزش و پرورش چناران برگز شد گفت: ماه محرم ماه مبارزه با استکبار و ظلم و ستم است و ۱۳آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است

کد مطلب: ۸۶۶۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است

نصیری گفت ۱۳ آبان سه ماهیت مهم از جمله سالروز تبعید امام در سال ۴۳، کشتار دانش‌آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ را در خود جای داده و به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار و روزدانش‌آموزهرساله درایران برگزارمی‌شود.

وی افزود: هر یک از این هویت‌ها در حرکت انقلاب اسلامی نقش ویژه‌ای را ایفا کرده و تقدیم ۳۶ هزار دانش‌آموز در طول 40 ساله انقلاب نشان از اهمیت مبارزه با استکبار و عوامل آن دارد.

معاون پرورشی چناران همزمان با یوم‌الله ۱۳ آبان برنامه‌های متنوع فرهنگی در مدارس این شهرستان اجرا می‌شود

وی با بیان اینکه فضاسازی مناسب برای برگزاری مراسم های ۱۳ آبان در مدارس چناران انجام شده است، افزود: برنامه ریزی شده در راهپیمایی ۱۳ آبان از تصاویر شهدای دانش آموز شهرستان استفاده شود.


نصیری گفت: امسال حضور دانش‌آموزان پررنگ‌تر از سال‌های قبل خواهد بود و در راهپیمایی روز ۱۳ آبان با شعار «مرگ بر آمریکا» و سرود همگانی مرگ بر آمریکا با حضور دانش آموزان شرکت کننده در راهپیمایی اجرا خواهد شد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش چناران در این جلسه اظهار کرد: امید است مدارس با حضور حداکثری دانش آموزان خود و با پلاکارهایی با مضمون اقتصادی و بنرهای واحد بسیج دانش آموزی در راهپیمایی شرکت ‌کنند و جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی را با شعار مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل محکوم می‌کنند.

نصیری در ادامه افزود : مسابقه نقاشی با موضوع مرگ بر آمریکا، دیدار با خانواده شهدای دانش آموز چناران، غبار روبی مزار شهدای شهرستان و دیدار با امام جمعه و فرمانده ناحیه سپاه شهرستان چناران از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی در چناران است.

گفتنی است؛ راهپیمایی ۱۳ آبان ساعت ۹ صبح از محل ابتدای بلوار طالقانی چناران آغاز می شود و تا مصلی نماز جمعه چناران ادامه دارد و در پایان بیا نیه ۱۳ آبان توسطه دوتن از دانش آموزان بسیجی مدارس شهرستان قرائت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار