مدیرکل سیاسی استانداری تهران:

ارتقای بخش جلیل آباد پیشوابه شهر پیگیری می شود

پیشوا (پانا) - مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران گفت: پیگیری می کنیم تا ارتقای مرکز بخش جلیل آباد به شهر اتفاق بیفتد.

کد مطلب: ۸۶۵۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای بخش جلیل آباد پیشوابه شهر پیگیری می شود

رضا آقاعلیخانی درجریان بازدید از ظرفیت ها و پتانسیل های مرکز بخش جلیل آباد جهت ارتقای آن به شهر، با ابراز امیدواری از استمرار خدمات ارزنده دولت در روستاها اظهار داشت: اختصاص اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده و توجه ویژه به روستاها این مناطق را متحول کرده به طوری که نه تنها شاهد مهاجرت از روستاها نیستیم ،بلکه مهاجرت معکوس به روستاها در حال اتفاق است.

وی در ادامه نزدیکی شهرستان پیشوا به تهران را مزیت قابل توجهی برای این منطقه دانست و افزود: اگر بستر لازم در شهرستان فراهم شود ،سرمایه گذاری و نگاه توسعه ای به این منطقه نسبت به نقاط دوردست در اولویت است.

علیخانی بیان کرد: امروز از مرکز بخش جلیل آباد بازدید و پتانسیل ها و ظرفیت های آن را بررسی کردیم و پیگیری خواهیم کرد که ارتقای مرکز بخش به شهر اتفاق بیفتد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران ادامه داد: علاوه بر لزوم توجه به شهر، زیرساخت ها و توسعه آن، اشتغال و کارآفرینی نیز اهمیت بسیار ویژه ای دارد و خوشبختانه شهرستان پیشوا و بخش جلیل آباد آنچنان از مسئله بیکاری رنج نمی برد و این نقطه قوتی برای این منطقه است.

/خبرنگار:سما شاهوار/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار