تهران میزبان نخستین فستیوال ملی معماران و کارفرمایان کشور

تهران (پانا) - نخستین فستیوال ملی معماران و کارفرمایان کشور از 21 تا 24 دی سال جاری و همزمان با نهمین نمایشگاه بین‌المللی معماری،خانه مدرن و دکوراسیون داخلی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۶۵۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تهران میزبان نخستین فستیوال ملی معماران و کارفرمایان کشور

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی نخستین فستیوال ملی معماران و کارفرمایان کشور؛ این رویداد بزرگ با حضور استادان دانشگاها، دانشجویان، کارشناسان و مهندسان استان‌های مختلف کشور و در راستای رونق و تحول بنیادین در صنعت معماری و ساخت و ساز برگزار می‌شود.

سیدکاظم سید مراد، رئیس انجمن صنفی طراحی و معماری با بیان اینکه ضروری است میان معماران و طراحان با سرمایه‌گذاران و سازندگان ساختمان ارتباط و پیوند عمیقی وجود داشته باشد، گفت: در راستای تحقق این هدف، انجمن صنفی طراحی و معماری تصمیم گرفت تا با یک برنامه‌ریزی جامع، نخستین فستیوال ملی معماران و کارفرمایان کشور را همزمان با برگزاری نمایشگاه مرتبط با این حوزه، برگزار کند.

سید مراد افزود: معرفی توانمندی‌های جامعه معماران، ایجاد ارتباط موثر بین معماران و صاحبان پروژه، معرفی معماران به سرمایه‌گذاران و ارتقای مهارت‌های‌ کسب و کار معماران از جمله محورها و اهدافی است که نخستین فستیوال ملی معماران و کارفرمایان کشور بر پایه آنها برگزار می‌شود.

وی دعوت از انجمن‌ها، پیمانکاران و کارفرمایان حوزه ساختمان، تبیین راه‌های همکاری موسسات و نهادهای دولتی و خصوصی، ارتقای مهارت‌های کسب‌وکار، درآمدزایی معماران و سازندگان و ثبت حقوق آثار معماری را از دیگر اهداف نخستین فستیوال معماران و کارفرمایان بیان کرد.

رئیس انجمن صنفی طراحی و معماری گفت: در این فستیوال برای نخستین بار گالری ملی معماران جوان در پنج بخش 1- ساختمان‌های مسکونی (تا10طبقه)، 2- ساختمان‌های ویلایی، 3- ساختمان‌ها و مجتمع‌های تفریحی‌تجاری 4-طراحی داخلی و 5- آزاد برگزاری خواهد شد که این فرصتی برای نمایش برترین آثار جانبی، پروژه‌های شاخص و شناسایی معماران جوان و صاحب ایده است.

رئیس انجمن صنفی طراحی و معماری تاکید کرد: از تمامی معماران، طراحان و کارفرمایان جوان دعوت می‌کنیم تا با مراجعه به وبسایت www.Archifestval.ir و ارائه آثار خود در این گالری مشارکت کنند.

وی گفت:‌ طی چهار روز برگزاری نخستین فستیوال ملی معماران و کارفرمایان به صورت هم زمان نشست‌ها و پنل‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های مدیریتی حوزه معماری اجرا می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برگزاری نخستین فستیوال ملی معماران و کارفرمایان و همچنین برپایی گالری معماران جوان و ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی فستیوال به نشانیwww.archifestival.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار