رئیس آموزش و پرورش آب‌پخش خبر داد:

وضعیت عمومی معلم فداکار آب‌پخشی مطلوب است

آببخش ،بوشهر(پانا)_رئیس آموزش و پرورش آب‌پخش گفت: با انجام اقدامات درمانی؛ وضعیت سلامتی معلم آب‌پخشی که امروز دچار حادثه شده بود رو به بهبود است و وضعیت عمومی وی رضایت‌بخش گزارش شده است.

کد مطلب: ۸۶۵۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت عمومی معلم فداکار آب‌پخشی مطلوب است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، اکرم پاپری در گفت‌وگو با خبرنگار این اداره اظهار داشت: محمد ابراهیم‌زاده معلم آب‌پخشی که بر اثر دود ناشی از حریق در آزمایشگاه مدرسه شهید امیری آب‌پخش دچار گازگرفتگی شده بود بلافاصله به مرکز درمانی منتقل شد.

پاپری وضعیت عمومی سلامت این معلم را رضایت‌بخش توصیف کرد و گفت: با تلاش کادر درمانی وضعیت عمومی این معلم مطلوب است و امیدواریم شاهد بهبود شرایط وی باشیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان نیز گفت: عملیات سی‌پی‌آر محمد ابراهیم زاده معلم مدرسه شهید امیری آب‌پخش که پس از حادثه آتش‌سوزی در آزمایشگاه مدرسه سیانوزه شده و دچار مشکل تنفسی و کاهش ضربان قلب شده بود با موفقیت انجام شد.

ماریا خویش‌دوست با بیان اینکه این بیمار در ابتدا دارای سطح هوشیاری پایینی بوده است، ادامه داد: این بیمار به علت بسته شدن درب آزمایشگاه دچار خفگی شده و با علایم حیاتی بسیار پائینی به مرکز درمانی منتقل شد.

وی افزود: با تلاش تیم درمانی سطح هوشیاری این بیمار افزایش یافت و با تثبیت سطح هوشیاری، با آمبولانس مرکز آب‌پخش به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل شد و اکنون سطح هوشیاری وی به بالاتر از ۱۱ رسیده است و وضعیت وی رضایت‌بخش است.

مدیر دبستان شهید امیری آب‌پخش گفت: در حالی که محمد ابراهیم‌زاده معلم دبستان شهید امیری آب‌پخش در حین انجام آزمایش در آزمایشگاه مدرسه با وقوع حریق روبرو شده بود، با جانفشانی و ایثارگری دانش‌آموزان را نجات داد و به بیرون از کلاس هدایت کرد.

حبیب بنافی با بیان اینکه این اتفاق ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه رخ داده است، اضافه کرد: معلم با وقوع آتش‌سوزی بلافاصله اقدام به خارج کردن همه دانش‌آموزان از محیط حادثه می‌کند ولی متاسفانه خودش در آزمایشگاه گیر افتاده و بی‌هوش می‌شود.

مدیر دبستان شهید امیری آب‌پخش ادامه داد: با کمک تعدادی از اولیای دانش‌آموزان و پرسنل مدرسه در حالی که درب آزمایشگاه قفل شده بود، به سختی این معلم را که بی‌هوش شده بود از آزمایشگاه خارج کردیم و به مرکز درمانی منتقل کردیم.

گفتنی است، مدیرکل آموزش و پرورش استان با اطلاع از این موضوع در بیمارستان حضور یافته و دستورات لازم را مبنی بر اهتمام جدی به درمان این معلم فداکار صادر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر که از معلم فداکار حادثه دیده از آتش‌سوزی در بیمارستان شهید گنجی برازجان عیادت می‌‌کرد گفت: با بیان اینکه این حادثه ظهر امروز در دبستان شهید امیری آب‌پخش رخ داد اظهار داشت: من در حال بررسی مشکلات آموزش و پرورش منطقه سعدآباد دشتستان بودم که از این واقعه مطلع شدم.

وی با بیان اینکه اکنون خطر رفع شده و معلم یاد شده به هوش آمده است گفت: حال عمومی معلم فداکار آب‌پخشی رضایت‌بخش و روبه‌ بهبودی است و برای ادامه درمان باید برای مدتی دیگر در بیمارستان تحت مراقبت باشد.

شایان ذکر است، از بدو این حادثه دو گروه از آموزش و پرورش منطقه آبپخش به مدرسه و مرکز خدمات جامع سلامت اعزام شدند و هماهنگی های لازم نیز با مسئولان بهداشت و درمان آبپخش و دشتستان انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار