معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در ناحیه یک مطرح کرد:

هدف آموزش و پرورش خلق موقعیت برای بروز خلاقیت دانش آموزان است

زنجان(پانا)-محمود شهبازی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در ناحیه یک گفت: هدف آموزش و پرورش خلق موقعیت برای بروز خلاقیت دانش آموزان است

کد مطلب: ۸۶۵۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
هدف آموزش و پرورش خلق موقعیت برای بروز خلاقیت دانش آموزان است

محمود شهبازی در این مراسم ضمن تسلیت اربعین حسینی گفت: این روزها و ماه ها فرصت های مناسبی است تا به خودسازی بپردازیم و از این الگوها درس بگیریم.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین در راستای حفظ کرامت انسانی گفت: رسالت آموزش و پرورش در کنار آموزش سایر علوم، تربیت انسان در تراز جمهوری اسلامی ایران برای داشتن حیات طیبه در جامعه است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بی تفاوتی را از آسیب های موجود در جامعه بر شمرد و عنوان کرد: هیچ فردی نباید نسبت به سرنوست خود و دیگران بی تفاوت بوده و انتخابات شورای دانش آموزی یکی از این زمینه هاست که دانش آموزان در قالب یک انتخابات سالم، کارهای تیمی را یاد بگیرند و به تمرین مشارکت در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های مدارس برای تعیین سرنوشت همنوعان خود بپردازند.

شهبازی با این توصیف که فضای مجازی از فرصت ها و تهدیدهای امروز جامعه جهانی است و هیچ تفاوتی با دنیای واقعی ندارد، تأکید کرد: سعی کنید از تهدیدهای فضای مجازی دور باشید و استفاده صحیحی از آن داشته باشید.

همچنین حمید حاتمی در ابتدای مراسم، با بیان این که انتخابات شورای دانش آموزی تمرین دموکراسی، مسئولیت پذیری و مشارکت جویی دانش آموزان در امور مدرسه است، تصریح کرد: شوراهای دانش‌آموزی زمینه ای برای نیروسازی و تربیت سرمایه انسانی هوشمند است که در آینده به عنوان مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی خواهند کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تصریح کرد:در کنار فعالیت های آموزشی و پرورشی، مسئولیت پذیری، هم زیستی مسالمت آمیز، اعتماد به نفس، صبر، فرهنگ نقادی و نقد مودبانه از پیامدهای این شوراست.

وی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش تلاش کرده است برای تعامل فکری دانش آموزان و مسئولین در فرایند تعلیم و تربیت زمینه های لازم را فراهم کند.

گفتنی است در پایان مراسم دانش آموزان آرای خود را به صندوق های اخذ رای انداختند تا نمایندگان خود را انتخاب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار