"بقچه کتاب" در دبیرستان شهید صدوقی دوره اول باز شد

یزد (پانا) – برای دومین سال "بازارچه کتابخوانی" همزمان با "بقجه کتاب" در دبیرستان پسرانه استعدادهای درخشان شهید صدوقی دوره اول با حضور مسئولین استان، دبیران، دانش آموزان و والدین این آموزشگاه افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۶۴۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
"بقچه کتاب" در دبیرستان شهید صدوقی دوره  اول باز شد

"سید مرتضی موسوی پور"، مدیر دبیرستان استعدادهای درخشان شهید صدوقی دوره اول، در گفتگو با خبرنگار پانا اظهار داشت: "بقچه کتاب" عنوان زیبایی است که برای یک بازارچه فرهنگی گذاشته شده است.

مدیر دبیرستان شهید صدوقی دوره اول افزود: این بازارچه فرهنگی برای دومین سال متوالی با استقبال، همت و برنامه ریزی دانش آموزان برگزار می شود. وی ادامه داد: کادر آموزشگاه نیز جهت اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در این زمینه به دانش آموزان کمک کرده تا این حرکت زیبا و نمادین انجام شود.

موسوی پور بیان داشت: در این بازارچه، دانش آموزان محصولات فرهنگی خود اعم از کتابهای کمک آموزشی، غیر درسی و علمی که از آنها استفاده کرده و دیگر به آنها نیازی ندارند را با تخفیف ویژه و قیمت مناسب در معرض فروش قرار داده و همچنین کتابهایی را که به آن نیاز دارند از غرفه های دیگر خریداری می کنند.

وی هدف کلی از این برنامه را اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی برشمرد و خاطر نشان کرد: در طول سال در نظر داریم به شکلهای مختلف توجه عموم به خصوص نوجوانان را در زمینه فرهنگ کتاب و کتابخوانی جلب کنیم.

سید مرتضی موسوی پور در خصوص تعداد فروشنده های بازارچه گفت: تقریبا نیمی از دانش آموزان آموزشگاه در غرفه ها بعنوان فروشنده حضور دارند اما همین فروشنده ها با گشت و گذار در بازارچه بعنوان خریدار هم محسوب می شوند.

او افزود: مسئولین سازمان دانش آموزی، دبیران، دانش آموزان سایر آموزشگاهها، بیش از 150 دانش آموز دبیرستان شهید صدوقی و والدین آنها از بازدید کننده های این بازارچه بودند که باعث ایجاد انگیره، تشویق و دلگرمی دست اندرکاران "بقچه کتاب" شدند.

گفتنی است: برپایی ایستگاه صلواتی و غرفه کتاب عاشورایی (خریدنی نیست، خواندنی است) از حاشیه های این بازارچه فرهنگی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار