با حضور مرادیان مدیر کل امور بانوان وخانواده استاندلری

مراسم افتتاحیه " مسابقات کشوری پیرامید دختران "در قزوین برگزار شد

قزوین (پانا) - با حضور مرادیان مشاور استاندار ومدیر کل امور بانوان وخانواده استاندلری مراسم افتتاحیه " مسابقات کشوری پیرامید دختران "در قزوین برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۴۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مراسم افتتاحیه " مسابقات کشوری پیرامید دختران "در قزوین برگزار شد

مرادیان مشاور استاندار ومدیر کل امور بانوان وخانواده با حضور در مراسم افتتاحیه " مسابقات کشوری پیرامید دختران " ضمن اظهار خرسندی از تبلور این رشته ورزشی در سطح کشور افزود : پیرامید یک رشته ذهنی و گروهی است و با توجه به اینکه از یکسو موجب خلاقیت ذهنی ورزشکاران و ازسوی دیگر زمینه ساز ایجاد تعامل وکار تیمی است و بعلت ریتمیک بودن آن " نشاط ,شادابی وتندرستی " را با خود به ارمغان می آورد .

مشاور استاندار تصریح کرد : امروزه در جهان این رشته ورزشی بعنوان یکی از رشته های ورزشی پردرآمد واشتغال زا می باشد که امیدواریم در ایران هم این رشته ورزشی جایگاه خود را در همین راستا پیدا کند .

وی افزود: خوشحالیم که امروز میزبان استانهای تهران ,البرز,قم وسمنان در مسابقات این رشته ورزشی هستیم وامیدواریم در گامهای بعدی شاهد افتخار آفرینی این دختران ورزشکار در عرصه مسابقات بین المللی باشیم و این عزیزان بتوانند همچون دیگر بانوان ورزشکار در سایر رشته ها ی ورزشی نیز خوش بدرخشند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار