پیام وزیر آموزش‌وپرورش به مناسبت آغاز انتخابات شوراهای دانش‌آموزی

تهران (پانا)- وزیر آموزش‌وپرورش به مناسبت آغاز بیست و یکمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در سال 1397 پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۶۴۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام وزیر آموزش‌وپرورش به مناسبت آغاز  انتخابات شوراهای دانش‌آموزی

پیام سیدمحمد بطحایی به این است:

«نقش و جایگاه دانش‌آموزان در طول چهار دهه از انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست؛‌ حضور جوانان و نوجوانان در عرصه‌های متفاوت اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و میثاق این عزیزان با آرمان‌ها و اهداف والای حضرت امام خمینی(ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی قابل تحسین است در این ارتباط شوراهای دانش‌آموزی، به‌عنوان یکی از ارکان تأثیرگذار مدارس باهدف توانمندسازی و تقویت مهارت‌های اجتماعی و مدنی دانش‌آموزان و مشارکت آنان در فعالیت‌های تربیتی و آموزشی تشکیل شده است.

دانش‌آموزان عزیز، فرزندان پویا و بالنده کشور:

با خود و خدای خود عهد ببندید ضمن احترام به فرهنگ غنی اسلامی-ایرانی با آگاهی و عقلانیت در زندگی فردی و اجتماعی مسئولیت‌پذیر باشید و معیارهای اسلامی همچون کرامت انسانی، امانت‌داری، خودباوری، کارآمدی، احترام به خود و دیگران، اعتماد به نفس، وقت‌شناسی، نظم، جدیت، ایثارگری، قانون‌گرایی و نوآوری را سرلوحه کار خود قرار دهید و از فرصت‌های آموزشی و تربیتی که به برکت خون شهیدان والا مقام برای ما فراهم شده، نهایت بهره را ببرید. یقین بدانید آینده این کشور با دستان توانا و ذهن خلاق و فکور شما مدیریت خواهد شد و اهداف نظام آموزش و پرورش به‌ویژه در برهه حساس کنونی، بدون مشارکت و ارده شما آینده‌سازان،‌ محقق نخواهد شد.

اکنون در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با یاری خداوند متعال، شما دانش‌آموزان شاداب و پرنشاط کشور با برگزاری بیست و یکمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی همچون گذشته ‌مشارکت اجتماعی،‌ سیاسی و قدرت تصمیم‌گیری و اراده خود را در مدارس سراسر کشور به نمایش خواهید گذاشت و در پرتو عنایات الهی فردای شکوهمند ایران اسلامی را رقم خواهید زد.

از مدیران،‌ مربیان و معلمان عزیز انتظار می‌رود در تمامی مراحل انتخابات و تشکیل و تقویت انجمن‌های پیش‌بینی شده،‌ زمینه و شرایط مشارکت خود انگیخته و خودجوش دانش‌آموزان را در فعالیت‌های اجتماعی فراهم آورند و فضای همدلی همراهی و مشارکت همه جانبه و بانشاط دانش‌آموزان را در این دوره از انتخابات ایجاد نمایند.

امیدوارم به یاری خداوند متعال در راه اعتلای خود و کشور عزیزمان پیروز باشید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار