نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی: مخالف استخدام فله‌ای در دستگاه تعلیم و تربیت هستم

تبریز(پانا) - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش نیازمند نیروهای جوان ، متخصص و دوره دیده است و از کمبود نیروی انسانی رنج می برد و من از ابتدا مخالف استخدام‌های فله‌ای در این دستگاه بودم.

کد مطلب: ۸۶۲۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی: مخالف استخدام فله‌ای در دستگاه تعلیم و تربیت هستم

محمداسماعیل سعیدی در جمع کارکنان ستادی آموزش و پرورش آذرشهر گفت: مجموعه بزرگ آموزش و پرورش نیازمند توجه جدی دولت و مجلس است و انتظار داریم این توجه در شعارها و مصاحبه ها خلاصه نشود و در بودجه سالهای آینده توجه جدی به بخش عمرانی و بازسازی مدارس صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 40 درصد از مدارس منطقه آذرشهر نیاز به تخریب و بازسازی فوری دارند، توجه بیش از پیش در ساخت و سازهای عمرانی را ضروری دانست.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بنده از اول مخالف تکلیف به آموزش و پرورش برای استخدام نیرو بصورت فلّه ای و بدون حساب و کتاب بوده و هستم و معتقدم آموزش و پرورش خودش باید اعلام کند که به چند نفر نیرو با چه تخصص و تحصیلاتی نیاز دارد و مجلس هم مجوزهای لازم را برای این استخدام به آموزش و پرورش بدهد.

مدیر آموزش و پرورش آذرشهر نیز در ادامه خواستار اجرای عدالت در پرداخت ها به کارکنان تمام ادارات دولتی شد و گفت : آن چیزی که معلمان و فرهنگیان را رنج می دهد تبعیض در بین کارکنان دولت است که امیدواریم نمایندگان مجلس با ارائه لوایح قانونی در این خصوص عنایت بیشتری داشه باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار