مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی:

تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

ارومیه(پانا)-مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مدیران روابط عمومی با صراحت عملکرد دستگاه های متبوع خود را برای مردم تبیین کنند.

کد مطلب: ۸۶۲۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

حسام شیرازه محبت در جلسه هم اندیشی مدیران و کارشناسان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی که صبح امروزدر محل استانداری ، برگزار شد، گفت: تدوین سند راهبردی کار بسیار بزرگی بود که در استان به سرانجام رسید اما مهمترین قسمت آن ضمانت اجرایی سند است. در آینده نزدیک این سند همراه با دستور استاندار به دستگاه های اداری ارسال خواهد شد.

شیرازه گفت: اکنون شهریاری و رویکرد ارتباط محور ایشان فرصتی بی بدیل برای تجدید ساختار و جهش روابط عمومی دستگاه های اجرایی و تقویت نظام اطلاع رسانی دولت در استان است.

وی افزود: روابط عمومی ها اکنون با ضعف ها و مشکلات متعددی روبه رو هستند که باید با آسیب شناسی و کار کارشناسی، این ایرادات را رفع کرد.

شیرازه گفت: از جمله این ایرادات می توان به جایگاه ضعیف واحد روابط‌عمومی در برخی دستگاه های اداری، نبود بودجه، کمبود نیروی متخصص و کارآمد اشاره کرد.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز دشمنان بدون هیچ صداقتی در پی برجسته نشان داد مشکلات موجود در جامعه هستند و روابط عمومی ها باید با صراحت تمام اقدامات انجام شده در طی 40 سال بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی را به مردم اطلاع رسانی کنند.

شیرازه محبت اظهار کرد: افتخار به گذشته انقلاب اسلامی و امید به آینده باید سرلوحه همه مدیران و کارشناسان روابط عمومی های دستگاه های اداری باشد.

شایان ذکر است؛ در این جلسه هم اندیشی مدیران روابط عمومی های دستگاه های اداری به بیان نکته نظرات خود پرداختند.

در این جلسه پیشنهاد شد: مقام عالی استان در دیداری با مدیران دستگاه های اجرایی و یا یکی از جلسات شورای اداری، بر اهمیت جایگاه و خروجی روابط عمومی ها تاکید نموده و مدیران دستگاه ها را ملزم به حمایت و پشتیبانی و فعال سازی واحدهای روابط عمومی نماید.

همچنین پیشنهاد شد دوره های آموزشی در طول سال به منظور دانش افزایی روابط عمومی برگزار شده و هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی ها، بصورت دوره ای در ادارات مختلف حضور پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار