معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ورامین تاکید کرد:

ممنوعیت استفاده از کتاب‌های کمک آموزشی در مدارس ورامین

ورامین ‌(پانا)-معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ورامین گفت :دریافت هر گونه وجهی جهت خرید و معرفی کتب کمک آموزشی برای تدریس در ساعات موظف در واحدهای آموزشی ممنوع است.

کد مطلب: ۸۶۱۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
ممنوعیت استفاده از کتاب‌های کمک آموزشی در مدارس ورامین

علی اکبر فراتی، در خصوص استفاده از کتاب های کمک درسی در مدارس دولتی و غیر دولتی اظهار داشت : هر گونه وجهی جهت خرید و معرفی کتب کمک آموزشی برای تدریس در ساعات موظف ممنوع است .

وی در ادامه افزود :با عنایت به اینکه منبع اصلی جهت تدریس دانش آموزان در پایه های مختلف تحصیلی کتاب های درسی از سوی وزارت آموزش و پرورش می باشد ، بنابراین لازم است در برنامه هفتگی دانش آموزان فقط کتاب های درسی تدریس گردد و همکاران گرامی از جمع آوری هر گونه وجهی جهت خرید و معرفی کتب کمک آموزشی برای تدریس درساعات موظف خودداری کرده و دانش آموزان را اجبار به تهیه کتاب کمک آموزشی ننمایند .

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ورامین خاطر نشان کرد :درصورت نیاز به تقویت بنیه علمی دانش آموزان ضعیف ،تدریس این کتب با رضایت خانواده ها و در ساعات غیر موظف و به صورت فوق برنامه صورت پذیرد .

فراتی تاکید کرد:‌ درصورت اجبارتهیه کتب کمک درسی ونارضایتی اولیای دانش آموز مدیر آموزشگاه موظف است وجوه دریافتی را به نحو مطلوب به خانواده عودت نماید .

وی در رابطه با اینکه بعضی از مدارس اقدام به تهیه دفاتر رابط خانواده و مدرسه نموده اند، تصریح کرد: متأسفانه این دفاتر نیز فقط خانواده ها را متحمل پرداخت هزینه کرده و همکاران دبیر به هیچ وجه نمره و یا وضعیت درسی و حضور و غیاب دانش آموزان کلاس را درج نکرده و از آن به نحو مطلوب استفاده نمی نمایند که این مهم نیاز به پیگیری و یا جمع آوری دفاتر دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار