مدیر آموزش و پرورش شهریار خبر داد :

جذب 100میلیارد ریال سرمایه بخش خصوصی برای راه اندازی مدارس غیردولتی شهریار

شهریار (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهریار از جذب 100میلیارد ریال سرمایه بخش خصوصی در راه اندازی مدارس غیردولتی شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۰۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
جذب 100میلیارد ریال سرمایه بخش خصوصی برای  راه اندازی مدارس غیردولتی شهریار

مدیر آموزش و پرورش شهریار در این رابطه اظهار کرد: در راستای توجه به بخش خصوصی در حوزه مشارکت‌های مردمی و غیر دولتی در سال 97 اقدامات متعددی صورت پذیرفته است.

مجید پارسا بیان کرد: در حوزه مدارس غیر دولتی اقداماتی نظیر، راه اندازی ده باب مدرسه غیر دولتی، جذب یکهزار دانش آموز با سرانه 600 هزار تومان و صرفه جویی ششصد میلیون تومان در منابع دولتی ، اشتغال زایی برای سیصد نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم، جذب ده میلیاد تومان سرمایه بخش خصوصی در راه اندازی مدارس غیر دولتی صورت پذیرفته است.

وی در ادامه گفت: در حوزه مراکز غیر دولتی ،راه اندازی بیست مرکز غیر دولتی شامل آموزشگاه زبان ، تقویتی و درمان اختلالات یادگیری، جذب 4 میلیارد تومان سرمایه بخش خصوصی در مراکز، اشتغال زایی برای 200 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در آموزشگاه ها انجام شده است.

پارسا افزود: در حوزه پیش دبستانی غیر دولتی ،راه اندازی 10 مرکز پیش دبستانی، جذب سرمایه یک میلیارد تومانی، جذب 500 دانش آموز در این مقطع و صرفه جویی پانصد میلیون تومان در منابع دولتی، اشتغال زایی برای یکصد و پنجاه نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در مراکز پیش دبستانی انجام شده است.

پارسا در آخر بیان کرد:درحوزه نیروی انسانی نیز بررسی یکهزار پرونده گزینش جهت اشتغال در مدارس و مراکز غیر دولتی و برگزاری پنجاه ساعت کلاس های ضمن خدمت برای 1200 نفر از پرسنل مدارس غیر دولتی برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار