به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت:

دیدار مدیر و معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با رئیس پلیس امنیت و اطلاعات ری

شهرری(پانا) - مدیر و اعضاء شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با حضور در دفتر ریاست پایگاه پلیس امنیت و اطلاعات شهرستان ری هفته نیروی انتظامی را به ایشان و همکارانشان تبریک گفتند.

کد مطلب: ۸۶۰۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر و معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با رئیس پلیس امنیت و اطلاعات ری

بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت پایدار در کشور است.

نصیری افزود : امروز به برکت حضور شبانه روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح کشورمان ، ایران یکی از امن ترین کشورهای منطقه است و این امنیت مرهون خون هزاران شهید گلگون کفن و ارزشمند نیروهای مسلح کشور است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت هرچه بیشتر و بهتر تعامل میان نیروی انتظامی و نهاد های فرهنگی سطح شهرستان موضوع پیشگیری و آگاه سازی جامعه را از ضروریات کاهش وقوع جرم و آسیب های اجتماعی دانست.

پس از صحبت های مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری سرهنگ تاجیک ضمن تشکر از حضور مدیر و معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری ضمن اعلام آمادگی پلیس امنیت و اطلاعات شهرری در خصوص همکاری با کلیه نهاد های فرهنگی سطح شهرستان گفت: وظیفه ما در پلیس خدمتگزار تامین امنیت همشهریان عزیزمان در سرتاسر کشور است و کارکنان خدوم ناجا در انجام این مهم از کلیه پتانسیل خود استفاده خواهند کرد.

در پایان این دیدار مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با اهداء لوح سپاس از زحمات رئیس و جمعی از کارکنان پلیس امنیت و اطلاعات شهرستان ری تقدیر به عمل آورد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار