مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران :

استمرار حرکت انقلاب اسلامی با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میسر است

فشافویه (پانا) - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران با بیان این که فرهنگ ایثار در تمامی جوامع مورد احترام است، اظهار کرد: استمرار حرکت انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت میسر است.

کد مطلب: ۸۶۰۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
استمرار حرکت انقلاب اسلامی با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میسر است

در جلسه مسئولین واحد ایثارگران دستگاه‌های اجرایی قرچک که با حضور مشاور امور ایثارگران وزارت کشور و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در فرمانداری شهرستان برگزار شد، بهمن خطیبی سرپرست فرمانداری قرچک در سخنانی از مسئولان خواست تا خدمت رسانی به جامعه ایثارگران را به عنوان اولویت و فراتر از وظایف قانونی بدانند.

وی در ادامه افزود: مردم ایران اسلامی در طول دوران هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت بر دشمنان اسلام پیروز شدند و امروز نیز با تکیه بر همین فرهنگ بر توطئه، تحریم و تهدیدات استکبار جهانی به پیروزی رسیده‌اند.

خطیبی تاکید کرد: استمرار فرهنگ ایثار و شهادت که ناشی از حرکت انقلابی امام راحل است، باعث می‌شود که عزت و اقتدار ایران اسلامی روز افزون شده و دشمن تاب مقابله با این ملت سرافراز را نداشته باشد.

وی تصریح کرد: قرچک مشهد شهدای قیام خونین 15 خرداد سال 42 میباشد و این سند افتخار برای ملتی است که همواره در صحنه دفاع از ارزش‌های اسلامی قرار دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران نیز در این جلسه با بیان این که فرهنگ ایثار در تمامی جوامع مورد احترام است اظهار کرد: استمرار حرکت انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت امکان دارد.

عبدالله مرتضوی افزود‌: ایثار، فداکاری و گذشت در همه ملت ها و فرهنگ ها فارغ از هر مذهب و دین و عقیده مورد احترام است چرا که این صفات باعث نجات جوامع از بدی ها و کینه توزی‌ها می‌شود.

/خبرنگار:سماشاهوار/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار