با هدف خدمات ایمن و قانونمند در جهت رضایتمندی اولیاء و دانش آموزان انجام پذیرفت;

بازدید میدانی از وضعیت سرویس های حمل و نقل دانش آموزی مدارس نواحی پنجگانه تبریز

رصد سرویس بیش از ۲۰۰ مدرسه

تبریز(پانا)- رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از بازدید میدانی وضعیت سرویس های حمل و نقل دانش آموزی مدارس نواحی پنجگانه تبریز با هدف ارائه خدمات ایمن و قانونمند در جهت رضایتمندی اولیاء و دانش آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۰۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید میدانی از وضعیت سرویس های حمل و نقل دانش آموزی مدارس نواحی پنجگانه تبریز

کیانوش عطائی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پانا از بازدید میدانی وضعیت سرویس مدارس در بیش از 200 مدرسه نواحی پنجگانه تبریز توسط کارکنان ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان در روز 14 مهر ماه خبر داد و گفت: این بازدید در راستای اجرای مصوبات دوازدهمین شورای معاونین آموزش و پرورش در خصوص وضعیت سرویس دهی شرکت ها به ایاب و ذهاب دانش آموزان صورت گرفت.


رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان افزود: با توجه به حساسیت خانواده ها و موضوعاتی که در خصوص سرویس مدارس مطرح است، طی طرح یکروزه بیش از 200 کارمند ستادی اداره کل اعم از معاونین مدیرکل، روسای ادارات، کارشناس مسئولان و کارشناسان به مدارس نواحی پنجگانه مراجعه کرده و به صورت میدانی موضوع صحت هویت رانندگان،وضعیت عمومی و ایمنی خودروهای مورد استفاده، رعایت تعداد سرنشینان خودرو ، نحوه نظارت مسئولین مدارس و دیگر موارد را رصد کردند.

عطائی اظهار داشت: این بازدید در جهت بهبود وضعیت و رفع نگرانی اولیاء دانش آموزان و خدمت رسانی بهتر سرویس های طرف قرارداد و همچنین رعایت مقررات و قوانین انجام پذیرفت تا بتوانیم خدمات ایمن و قانونمند را در جهت رضایتمندی ارائه نمائیم.

وی تاکید کرد: هدف اصلی در بازدیدها تامین رضایتمندی و آسایش و رفع دغدغه های اولیاء است که هیچگونه نارسایی در خدمات سرویس دهی ایجاد نشود.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه نارسایی هایی جزئی در این بازدیدها مشاهده شده است، خاطرنشان شد: تمام نارسایی های رصد شده جمع بندی و در شورای معاونین مطرح می شود و راهکارهای رفع آنها ارائه می شود تا شاهد بهبود هرچه بهتر وضعیت بوده و شاهد نارسایی های دیگر نباشیم.

گفتنی است، امسال نزدیک به 750 هزار نوآموز و دانش آموز در 8 هزار مدرسه مناطق و نواحی مختلف استان در مقاطع مختلف، سال تحصیلی را آغاز کردند و همه تمهیدات لازم در ادارات و مدارس انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار