ثبت بیش از 630 انبار کالا در مهاباد

ارومیه (پانا)- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: بیش از630 انبار کالا در مهاباد به ثبت رسیده است.

کد مطلب: ۸۵۹۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
ثبت بیش از 630 انبار کالا در مهاباد

صادق قادری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: 639 انبار کالا در این شهرستان در سامانه جامع بارگزاری این سازمان ثبت شده که اقلام موجود در آن به صورت مستمر رصد می شود.

وی افزود: این مراکز شامل انبارها، مراکز دپو، سیلوها، سردخانه‌ها، واحدهای تولیدی، کارخانه ها، معادن، اصناف و مزارع کشاورزی است که باید همه ورودی و خروجی های خود را در این سامانه ثبت کنند.

قادری گفت: سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا در سال گذشته به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت و به منظور رصد هر چه بهتر مراکز نگهداری کالاها و جلوگیری از احتکار آغاز به کار کرد.

وی افزود: 21 قلم کالای اساسی مشمول سامانه اعلام موجودی است که تمامی انباردارها و بنکداران عمده فروش ملزم به ثبت میزان موجودی کالاهای خود در آن هستند که در صورت دریافت نکردن اطلاعات موجودی کالا، با آنان برخورد می شود.

قادری اضافه کرد: طبق دستورالعمل های صادره، مسئولان انبارها باید هر ماه نسبت به ثبت اطلاعات انبارها با توجه به فرمت جدید اقدام کرده و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیز برای راستی آزمایی این اطلاعات نظارت کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد، در ادامه با بیان اینکه شش هزار و 800 واحد صنفی در مهاباد فعالیت می کند افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و انبارهای احتکار کالا می توانند موارد را با شماره 124 گزارش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار