امضای تفاهم نامه همکاری در جهت توانمندسازی بانوان در حوزه فناوری اطلاعات

ارومیه(پانا)- تفاهم نامه سه جانبه ای بین مدیران کل امور بانوان و خانواده استانداری ، مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات و رییس نظام صنفی رایانه ای استان در راستای توانمندسازی بانوان در حوزه فناوری اطلاعات امضا شد .

کد مطلب: ۸۵۸۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم نامه همکاری در جهت توانمندسازی بانوان در حوزه فناوری اطلاعات

این تفاهم نامه در راستای سیاستهای استانداری و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت توانمندسازی بانوان در حوزه فناوری اطلاعات و به منظور ارتقا سطح علمی ، دانش مدیریت ، فرهنگ خانواده بهبود شرایط برای ایجاد کسب و کارهای نوین و اشتغال بانوان این تفاهم نامه سه جانبه جانبه منعقد شد .

این تفاهم نامه 2 ساله برای راه اندازی مرکز توانمندسازی بانوان در حوزه فناوری اطلاعات بین تاجفر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ، قاسم جلیلی نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و سعید سجودی رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای با هدف هم افزایی از فرصت های موجود و بالقوه منعقد شد.

برگزاری جلسات مرتبط با موضوع تفاهم نامه به صورت ماهانه ، توانمندسازی زنان در ایجاد کسب و کارهای جدید خانگی مبتنی بر فناوری اطلاعات، فراهم آوردن زمینه های فرهنگ سازی خانوارها در حوزه فناوری اطلاعات، همراهی مادران در فعالیت های مجازی فرزندان، نظارت و کنترل بر فعالیت های فرزندان در فضای مجازی، آموزش کاربردی فناوری اطلاعات به زنان و مادران، کمک به ایجاد کسب و کار خانه ای مبتنی بر فناوری اطلاعات، مشاوره تخصصی و ارائه راه کار در حوزه فناوری، ارائه مشاوره تخصصی اعم از فنی و حقوقی به بانوان صاحب ایده، متخصص، سرمایه گذارو تیم های استارت آپ در حوزه فناوریاطلاعاته، برگزاری کارگاه آموزشی مرتبط با کسب و کارهای نوپای حوزه فناوری اطلاعات دراستان، از جمله مفاد این تفاهم نامه سه جانبه است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در این جلسه گفت : بانوان باید با حفظ شان و منزلت و بصورت هدفمند و با اقتدار در تمامی صحنه ها حضور یابند و زمینه سسازی های لازم را برای توسعه اقتصادی و فرهنگی خانواده ها را فراهم نمایند .

تاجفر افزود : علی رغم اینکه توانمندیهای زیادی داریم ولی در کنار هم نیستیم خصوصا ارتباط با دانشگاهیان ، بنیاد نخبگان ، پارک علم و فناوری باید بیش از گذشته تقویت و از توان فکری و علمی این افراد باید بیش از گذشته بهره گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار