مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

باید بارفتار خود به دانش آموزان اعتماد به نفس و خودباوری را آموزش دهیم

نیشابور (پانا)- جلسه هم اندیشی مدیران مدارس وکیلی شهرستان نیشابور و قطب شهید شوشتری با هدف تبیین سیاست های سال تحصیلی پیش رو در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۸۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
باید بارفتار خود به دانش آموزان اعتماد به نفس و خودباوری را آموزش دهیم

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور، تعداد دانش آموزان درحال تحصیل نیشابور را 69هزار و700 دانش آموز عنوان کرد و گفت: ما در برنامه های پروژه مهر در سال تحصیلی جاری با تاکید بر کیفیت بخشی در کلاس های درس، میانگین تعداد دانش آموزان در کلاس های درس را کاهش داده ایم.
حسین مهرآبادی افزود:خیر نیک اندیش، مهندس عبدالرضا وکیلی به عنوان فیروزه تابناک نیشابور، شخصیت خاص و بی نظیری است که مثل و مانند آن پیدا نخواهد شد و شما به عنوان مدیران مدارس وکیلی باید با تلاش، تدبیر و کسب نتایج درخشان در بخش های مختلف علمی، فرهنگی، قرانی و ورزشی قدردان این شخصیت بزرگ باشید.
وی ادامه داد: عبدالرضا وکیلی علاه بر مدرسه سازی، پیگیر امور مدارس خود هست، به کوچکترین مسائل توجه می کند و به گونه ای مدرسه یار و مدرسه دار نیز هست.
ما باید قدردان انسان های بزرگ باشیم و آنها را بزرگ بداریم، فضای مدرسه را با تصاویر جذاب و زیبا آراسته کنید، در امور مختلف کنار یکدیگر باشید و با اتحاد و همدلی مشکلات همدیگر را رفع کنید و توجه داشته باشید که مدارس وکیلی باید با بقیه مدارس متفاوت باشد.
این مقام مسئول با اشاره به حفظ و شان جایگاه ها، خاطر نشان کرد: مدیر مدارس باید الگوی تمام ساحتی برای دانش آموزان در امور مختلف باشد، نظم در امور را رعایت کند و با رفتار و کردار خود به دانش آموزان اعتماد به نفس و خودباوری را آموزش دهد.
مهرآبادی در پایان از زحمات عوامل اجرایی مدارس در روزهای آغازین سال تحصیلی تقدیر کرد و گفت: با همت شما مدیران و پشتکار معلمان، ادارات مختلف سطح شهرستان تعامل بسیار خوبی با آموزش و پرورش دارند و یقین دارم به زودی اتفاقات خوبی را در آموزش و پرورش نیشابور مشاهده خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار