فرمانده سپاه فجر استان فارس تاکید کرد:

عدم سو استفاه کاندیداهای ریاست جمهوری از برخی مشکلات برای معرفی خود به عنوان منجی

خبرگزاری پانا: فرمانده سپاه فجر استان فارس بر عدم سو استفاه کاندیداهای ریاست جمهوری از مشکلات برای معرفی خود به عنوان منجی تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۵۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سردار غلامحسین غیب پرور در دومین مجمع عالی بسیج قشر شهرستان شیراز اظهار داشت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری رئیس جمهور آینده باید پایبند به انقلاب اسلامی، ارزش ها، قانون اساسی، منافع ملی، تدبیر و خرد جمعی باشد.


وی گفت: وظیفه ما در این دوره از انتخابات مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح و پافشاری بر رعایت قانون است.


غیب پرور ادامه داد: شورای نگهبان میزان است و نظر این شورا قانون است و کسی که از نظر و تصمیم این شورا ایراد بگیرد مردود است و با قانون شکنی نمی تواند رییس جمهور باشد.


وی عنوان داشت: خیلی ها دوست دارند شرایط کشور را بحرانی نشان دهند و بگویند ما منجی این کشور هستیم در حالی که این طور نیست.


غیب پرور گفت: درست است در کشور مشکلاتی مانند گرانی و بیکاری وجود دارد اما این طور نیست که بگویند کشور در حال ویرانی است و نیاز به منجی دارد و قرار نیست افراد این موضوع را نردبان بکنند و خود را منجی بدانند.


وی افزود: خوشبختانه امروز کشور جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است و اثرات آن در پهنه گیتی نمایان است که باید برای تحقق حماسه سیاسی لباس رزم و بصیرت پوشید.


غیب پرور بیان کرد: بصیرت، مهم ترین درس دوران دفاع مقدس است و اگر بصیرت و اخلاص در عمل نبود امروز از آن دوران به عنوان برگ زرینی از تاریخ انقلاب و ایران اسلامی یاد نمی کردیم.


وی اضافه کرد: برای تحقق حماسه سیاسی باید مطیع و دنباله رو ولایت فقیه باشیم که اگر در کلام ولایت فقیه دقت نظر نداشته باشیم دچار انحراف می شویم.


فرمانده سپاه فجر استان فارس همچنین با بیان اینکه هر عملی که دشمنان ما را ناراحت می کند، درست است، گفت: در این شرایط حساس کشور نباید کاری کرد که دشمن لبخند بزند.


غیب پرور افزود: حماسه یک واقعه جهاد گونه است که در غیر این صورت جهاد اتفاق نمی افتد که مقدمات این حماسه، اخلاص در عمل، غفلت نکردن، دشمن شناسی و بصیرت داشتن است.


وی بیان کرد: در جهاد نگاه ها به رکن اصلی است و این در حالیست که ولایت، نقطه محوری و مرکزیتی است که همگان باید بر مبنای آن عمل کنند.


غیب پرور با بیان اینکه ما در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در یک جنگ رسمی و علنی قرار داریم، اظهار داشت: آمریکا در حوزه جنگ نظامی جرات مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد که در مقابل این هجمه های دشمن چند راه برای انتخاب داریم.


وی ادامه داد: مذاکره دیگر راه است که در مذاکره باید جانب عدالت و توازن رعایت شود که آنها مذاکره یک جانبه را دنبال می کنند و تنها منافع خود را می بینند.


فرمانده سپاه فجر استان فارس اذعان داشت: راه دیگر ایستادگی و مقاومت است که سال هاست ملت ما این راهبرد را دنبال می کنند و باعث موفقیت و پیشرفت ما در عرصه های مختلف شده است.


غیب پرور همچنین گفت: آمریکایی ها در جنگ نابرابر با جمهوری اسلامی هر کاری می توانستند در حوزه فرهنگ انجام داده اند و تنها در حوزه فرهنگ و ابتذال برای ما دست و دلباز بوده اند و هیچ محدودیتی برای ما قائل نیستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار