معاونت تشکیلات دانش آموزی خراسان شمالی خبر داد

دیدار دانش‌آموزان نمونه پیشتاز مدرسه شهید رجایی شهرستان بجنورد با مسئولان سازمان دانش‌آموزی

بجنورد (پانا) - معاون تشکیلات دانش‌آموزی خراسان شمالی خبر داد با توجه به با نشاط و جذاب بودن حیطه فعالیت و مهارت‌های تشکیلاتی و همچنین ضرورت کارِ گروهی، ارتباط هر چه بیشتر دانش‌آموزان پیشتاز با گروهای فعال در سایر مدارس و حتی شهرستان‌های استان از برنامه‌های این سازمان است.

کد مطلب: ۸۵۷۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
دیدار دانش‌آموزان نمونه   پیشتاز مدرسه  شهید رجایی  شهرستان بجنورد با مسئولان  سازمان دانش‌آموزی

حسین کنعانی در این دیدار از دانش آموزان نمونه پیشتاز به خاطر این حضور ارزشمند و نیز فعالیت‌های سال تحصیلی گذشته قدردانی و تاکید کرد برای دستیابی به اهداف ترسیم شده در سازمان، نیاز به مشارکت هر چه بیشتر مربیان عزیز و دانش آموزان گرانقدر در برنامه های اجرایی وجود دارد.

وی عنوان کرد: باتوجه به جذاب و متنوع بودن برنامه‌های تشکیلاتی، سازمان استان سعی خواهد کرد تا با معرفی کاملتر این مهارت‌ها و منش‌ها به بدنه جامعه و مدارس، جذب حداکثری اعضاء را داشته و در این مقوله از مقام نخست خود در کشور، دفاع خواهد کرد و نیز برای ایجاد رضایت حد اکثری بین مخاطبان خود، برنامه‌های مفید و موثری داشته باشد.

کنعانی در ادمه افزود: برنامه ریزی خوبی برای شروع و ادامه سال تحصیلی برای اعضای تشکیلاتی استان صورت گرفته است که متناسب با مقتضیات زمان ومنابع، اجرایی خواهد شد.

در پایان، دانش آموزان در راستای بالا بردن سطح آمادگی پیشتازان و همچنین حس رقابت و انگیزه بین آنها، خواستار برگزاری مسابقات مهارتی بین گروه‌ها در سطح آموزشگاه، شهرستان و استان شدند که قول پیگیری و بررسی موضوع به آنها داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار