ایستگاه صلواتی کانون مرکزی بسیج فرهنگیان برپا شد

خرم آباد ( پانا ) - بمناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس ایستگاه صلواتی کانون مرکزی بسیج فرهنگیان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۶۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
ایستگاه صلواتی کانون مرکزی بسیج فرهنگیان برپا شد

مدیرکل آموزش وپرورش لرستان با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، گفت: امروز اگر می‌بینیم در جامعه ما موفقیت‌هایی حاصل شده، به‌خاطر ایثار و فداکاری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و حضور فعالانه در تمام صحنه‌های انقلاب است. رضا زینی وند مقدم ادامه داد: به‌خاطر انگیزه الهی مردم، امروز با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب با وجود توطئه‌ها و فتنه‌های بی‌شمار دشمنان، این انقلاب با همان ارزش‌ها پابرجا و مقتدر به کار خود ادامه می‌دهد.

وی با تأکید بر انتقال فرهنگ و تفکر ایثار و شهادت به نسل جدید، اظهارکرد: آینده‌سازان کشور باید بدانند که این موفقیت‌ها و پیشرفت‌هایی که در زمینه‌های علمی، اقتصادی و نظامی به‌وجود آمده است مرهون ایثارگری‌های چه کسانی بوده است.

وی در ادامه خواستار جهت‌گیری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ادارات آموزش و پرورش و مدارس استان شد و با تأکید بر اجرای برنامه‌ها و تجلیل از ایثارگران دوران دفاع مقدس، افزود: این برنامه‌ها باید به‌صورت خودجوش و فراگیر در مدارس استان و ادارات اجرا شود و در طول سال استمرار داشته باشد.

مسئول دبیر خانه ستاد هماهنگی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان آموزش و پرورش لرستان نیز در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به معرفی برنامه های این هفته پرداخت و گفت : مراسم عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، برپایی نمایشگاه‌های مقاله‌نویسی با موضوع دفاع مقدس، به صدا درآمدن زنگ ایثار و مقاومت، تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری نشست روشنگری، صبحگاه مشترک دانش‌آموزی و همایش پیاده‌روی ازجمله برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آموزش و پرورش لرستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار