معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گلستان

اولین زمین چمن مصنوعی آموزش و پرورش شهرستان مینودشت افتتاح شد

گرگان (پانا) - با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گلستان اولین زمین چمن مصنوعی آموزش و پرورش شهرستان مینودشت افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۵۶۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
اولین زمین چمن مصنوعی آموزش و پرورش شهرستان مینودشت افتتاح شد

با حضور رضا طبرسا معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گلستان و تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی، زمین چمن مصنوعی آموزش و پرورش این شهرستان افتتاح شد.

رضا طبرسا معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گلستان، ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید گفت: فضاهای ورزشی بستر رشد و تعالی دانش آوزان در همه ابعاد زیستی است از این رو گسترش فضاهای ورزشی در دستور کار معاونت تربیت بدنی و سلامت استان قرار گرفته است و بر این اساس زمین چمن یکی از نیازهای دانش آموزان مستعد شهرستان مینودشت بود و جای خالی آن احساس می شد که در سال تحصیلی جدید شرایط استفاده از این فضا برای دانش آموزان فراهم گردید.

وی در ادامه افزود: 900 متر زمین چمن مصنوعی با اعتبار بالغ بر 240 میلیون تومان بابت زیرسازی، کف سازی و خرید و نصب این چمن مصنوعی هزینه شده است.

علی قزلسفلو سرپرس آموزش وپرورش شهرستان مینودشت با اشاره به اینکه فضاهای ورزشی استاندارد از نیازهای جامعه جوان و دانش آموزی ماست گفت: با استفاده از اعتبارات شهرستانی و استانی این فضای زیبا به بهره برداری رسید و در اختیاردانش آموزان عزیز قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار