پیام مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان به مناسبت آغاز سال تحصیلی 98-97

هرمزگان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 98-97 پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۵۶۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان به مناسبت آغاز سال تحصیلی 98-97

به گزارش پانا هرمزگان، پیام مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در راستای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید به شرح زیر است:

به نام خداوند جان و خرد

با تسلیت ایام محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت شهادت هموطنان عزیز در عملیات تروریستی اهواز، فرا رسیدن ماه مهر ، بهار تعلیم و تربیت بر پایه مهربانی و عشق و ایثار را خدمت یکایک دانش آموزان ، فرهنگیان و اولیا و مربیان عزیز تبریک عرض می نماییم.

بدون تردید همزمانی فصل بازگشایی مدارس با محرم حسینی تقارنی ارزشمند است که پیام آزادگی و ایثار و جوانمردی و عدالت‌طلبی و حقیقت‌جویی را برای نسل آینده ساز ایران اسلامی به همراه دارد.

آموزش و پرورش مهمترین نهاد در هر جامعه ای است چرا که کار انسان سازی و تربیت نسل آینده ساز جامعه را بر عهده دارد و هر چه در این بخش سرمایه گذاری شود تضمین کننده سعادت جامعه است.

یقینا مدرسه به عنوان محور تعلیم و تربیت ، نقش بی بدیلی در رشد و بالندگی دانش آموزان دارد و آحاد جامعه باید در تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت که رویکرد مدرسه محور دارد، در کنار نهاد مهم آموزش و پرورش باشند.

در این میان دولت تدبیر و امید با نگرشی عمیق به جایگاه والای آموزش و پرورش، دستیابی به پیشرفت و توسعه و ارتقا دانش و اخلاق در جامعه را حاصل تلاش ‌معلمان عزیز در سنگر مدرسه می داند و توجه ویژه ای را به این مجموعه دارد.

بر این باوریم که دانش آموزان سرمایه های ارزشمند جامعه هستند و باید قدر فرصت‌ها را بدانند و با اهتمام در سنگر مدرسه و کلاس درس، خوشه چین دانش معلمان عزیز خود باشند.

از دانش آموزان عزیز انتظار مجاهدت در کسب علم و از معلمان فرهیخته و مدیران دلسوز که پرچمدار نظام تعلیم و تربیت هستند انتظار داریم در تربیت نسلی متعهد و خلاق ، سرزنده و بانشاط، دلسوزانه بکوشند تا اهداف غایی سند تحول بنیادین که بر تربیت نسلی خلاق تاکید دارد، محقق شود.

در کنار معلمان و دانش آموزان قطعا موفقیت آموزش و پرورش در گرو همراهی اولیای عزیز است تا با مشارکت همه جانبه در امور مدرسه، یاریگر معلمان و مربیان فرزندان خویش باشند.

آموزش و پرورش هرمزگان در سال تحصیلی جدید با بهره گیری از همه ظرفیت ها و با آمادگی کامل به استقبال ماه مهر و بازگشایی مدارس می رود و پذیرای 358 هزار دانش آموز در سراسر استان است.

از همه حمایت ها و همراهی ها با مجموعه آموزش و پرورش استان در آغاز مطلوب سال جدید تحصیلی قدردانی داریم و امیدواریم خدمتگزار شایسته ای برای مردم عزیز در سنگر تعلیم و تربیت باشیم.

دانش هاشمی پور

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان

مهر97

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار