پیام تبریک مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

تهران (پانا) - مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۸۵۶۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی 98-97 که هم‌زمان با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و هفته دفاع مقدس است، پیام تبریک صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«اکنون که طلیعه آغاز سال تحصیلی جدید برای دانش‌آموزان آغاز شده است، با مجموعه ای سرشار از برنامه های جدید و فعالیت های عمرانی، در جهت توسعه فضاهای آموزشی در استان تهران گام برمیداریم و به حول و قوه الهی این طرح ها و برنامه ها با همت، عزم و تلاش مجموعه نوسازی مدارس در جهت بهبود فضاهای آموزشی و پرورشی و ارتقای نظام تعلیم و تربیت خواهد بود.

در نخستین روز از ماه مهر، با نهایت مسرت آغاز سال تحصیلی جدید را خدمت دانش‌آموزان، فرهنگیان و تمام مردم ایران تبریک عرض نموده و برای آینده‌سازان این مرز و بوم آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

مجموعه اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، همزمان با شروع سال تحصیلی جدید ٦٧ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی نوساز را در قالب ٧٧٥ کلاس درس آماده و محیا برای حضور دانش‌آموزان عزیز کرده است.

ذکر این نکته مهم است که تهران به عنوان یکی از کم‌برخوردارترین استان‌های کشور به لحاظ فضاهای آموزشی است و با همت دولت محترم، خیران گرانقدر مدرسه ساز و دیگر نهادها برای بهبود این فضاهای آموزشی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

در استان تهران اکنون حدود ٢٠٣ پروژه آموزشی در دست اجرا است که در تلاش هستیم تا بتوانیم هرچه زودتر فضاهای آموزشی پایتخت جمهوری اسلامی ایران را توسعه و به شرایط مطلوبی برسانیم.

دانش‌آموزان و فرهنگیان عزیز، اداره کل نوسازی مدارس استان تهران با تمام ظرفیت در تمام ایام سال در کوشش است تا بتواند مدارس ایمن، نوساز و درخور شأن شما معلمان، آموزگاران و مربیان گرانقدر را فراهم کند تا بتوانید در فضایی آرام و دلنشین به تحصیل علم و دانش پرداخته و بیش از پیش بر تارک دانایی، ایمان و سپهر رهنمون گردانیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار