مدیر آموزش و پرورش شهریار :

ایجاد نشاط و تقویت روحیه تعامل بین دانش آموزان از مهم ترین برنامه های تربیتی دوره ابتدایی است

شهریار (پانا) - آئین نواختن زنگ شکوفه ها همزمان با سراسر کشور با حضور معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران ، فرماندارومدیر آموزش و پرورش شهریار در دبستان اندیشه امام شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۵۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد نشاط  و تقویت روحیه تعامل بین دانش آموزان از مهم ترین برنامه های تربیتی دوره ابتدایی است

مدیر آموزش و پرورش شهریارضمن عرض تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و تبریک به مناسبت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس خطاب به دانش آموزان و فرهنگیان بیان کرد: اگر کشوری بخواهد توسعه پیدا کند قطعا باید به دانش آموزان و مدارس توجه کرده و نگاه توسعه ای به معلمین و دانش آموزان داشته باشد لذا در چنین شرایطی می توان توقع رشد و پیشرفت در تمامی عرصه های کشور را داشته باشیم.

مجید پارسا با اشاره به تازگی فضای مدرسه برای شکوفه ها اظهار داشت: امروز دانش آموزان فضای جدید و متفاوتی را خارج از خانه و در میان هم سالان خود تجربه خواهند کرد و متوجه ویژگی های فردی یکدیگر خواهند شد و به مراتب کارهای تیمی و گروهی را تجربه خواهند کرد که این امر به نوبه خود سر منشا توسعه خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به موضوع حذف مشق شب در پایه اول ابتدایی بیان کرد: با توجه به حذف مشق شب ، دانش آموزان مشق مهارت های زندگی را درخانه تجربه خواهند کرد و امید است این مهارت های زندگی سبب توسعه شرایط خانوادگی و اجتماعی در جامعه شود.

طاهری فرماندار شهریار نیز در ادامه این مراسم با اشاره به آمادگی مدارس و حضور با نشاط نوآموزان بیان کرد: در فصل تابستان وتعطیلی مدارس، آموزش و پرورش تمام وقت خود را برای آماده سازی مدارس صرف کرده و به همین دلیل امروز همه مدارس در سطح شهرستان آماده پذیرش محصلین و شروع ترویج علم و دانش است.

دراین مراسم سعید شهریاری معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ضمن تشکر از آموزش و پرورش شهریار به جهت سازماندهی نیروی انسانی و ساماندهی مدارس و با اشاره به روحیات لطیف و شکننده نو آموزان خطاب به اولیا تصریح کرد: نحوه برخورد اولیا با دانش آموزان باید با دقت و ظرافت با ایشان برخورد کرده تا نو آموزان شور و اشتیاق آن ها نسبت به مدرسه از بین نرود و به موقع و با نشاط به مدرسه بروند.

/خبرنگار: سارا وثاق/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار