همزمان با ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس؛

آیین رژه نیروهای مسلح در اردبیل برگزار شد

اردبیل (پانا) - همزمان با 31 شهریور آغاز هفته دفاع مقدس آیین رژه یگان های نمونه نیروهای مسلح مستقر در اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۵۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
آیین رژه نیروهای مسلح در اردبیل برگزار شد

در این آیین که با حضور آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، اکبر بهنامجو استاندار و فرماندهان نیروهای مسلح در اردبیل برگزار شد نیروهای ارتش ، سپاه پاسداران ، نیروی انتظامی و بسیج توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند .
فرمانده تیپ 40 مستقل متحرک هجومی ارتش مستقر در اردبیل در این آیین گفت: رژه نیروهای مسلح به منظور گرامیداشت یاد جانبازان و شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود تا یادی از رشادت های شهدا و جانبازان کرده و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را هم به نمایش بگذاریم .
سرهنگ کریم چشک با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی روز به روز مقتدرتر می شود افزود: نیروهای مسلح حافظ کشور و امانتدار مردم هستند و برای دفاع از آب و خاک و دستاورد های انقلاب اسلامی در هر شرایط سختی آمادگی دارند .
وی اظهار داشت: فاجعه آمیزترین خصومت دشمنان به راه انداختن جنگ تحمیلی بود که در طول آن علاوه بر شهادت جوانان خسارت سنگینی هم بر کشور ما وارد شد .
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل هم در این آیین گفت: آمریکا باید در برابر جنایت های خود در جنگ تحمیلی علیه ملت ایران پاسخگو باشد .
آیت الله سید حسن عاملی افزود: در دنیا رژیمی حاکم شده که به هیچ کس و هیچ نهادی اعم از سازمان ملل متحد و شورای امنیت پاسخگو نیست و امنیت اسراییل را امنیت خود می داند .
وی بیان کرد: آمریکا با راه انداختن جنگ تحمیلی قصد خالی کردن زراد خانه صدام و فروش سلاح های خود به صدام را داشت و کشتارها و جنایات آمریکا بعنوان لکه سیاه در تاریخ ثبت می شود .
امام جمعه اردبیل اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس 244 شرکت ایتالیایی در بغداد مستقر شدند تا مواد شیمیایی صدام را تامین کنند و در دوران جنگ تحمیلی نیم میلیارد دلار آمریکا ، نیم میلیارد دلار فرانسه و 6 میلیارد دلار شیوخ خلیج فارس به صدام حسین کمک کردند .
عاملی ادامه داد: هر چند کشورمان در این دوران خسارت های سنگینی را متحمل شد ولی به تجهیزات و سلاح های پیشرفته دست یافت .
وی با بیان اینکه جنگ استکبار جهانی علیه ایران در قالب دیگر تداوم دارد گفت: دشمن همان دشمن دوران دفاع مقدس است که در قالب جنگ اقتصادی با اعمال تحریم ها قصد زمین گیر کردن ملت ایران را دارد و دولتمردان باید این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار