پیام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به مناسبت بازگشایی مدارس

بوشهر(پانا)_نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۵۵۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به مناسبت بازگشایی مدارس

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، متن پیام آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس و ستایش خدای را سزاست که ما را علم آموخت و درود بیکران بر خاتم پیامبران که به همگان بصیرت افزود و بر خاندان پاکش که مؤمنان را هدایت نمود و سلام بر شما تلاشگران عرصه آموزش و پرورش و فراگیران عزیز که در فضایی سراسر دانش و تربیت به مقوله ای الهی می پردازید که آن امری الهی و کاری نبوی است.

علم، دانش و فناوری یکی از مهمترین زیرساخت های استقلال همه جانبه و پیشرفت ملی و فراملی و توسعه ی اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و دفاعی است. آموزش و پرورش سرچشمه آغازین کشت جوانه های علم و عالم، دانش و دانشمند، تولید علم و نظریه پردازی و سپس مرجعیت علمی است.

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» به مقوله علم به ویژه علوم استراتژیک، نگاهی بنیادی و زیربنایی دارند.

تحصیل، تحقیق، پژوهش و تولید علم، فرآیند مهمی است که باید طراحان عرصه آموزش و پرورش به آن بپردازند و با اجرای طرح تحوّل بنیادین نظام آموزش و پرورش، فضایی جدید برای رشد و بالندگی عرصه فرهنگ و علم فراهم آورند.

هم اینک دشمنان انقلاب شکوهمند اسلامی به دنبال توقف و پیشرفت در تمامی ابعاد بوده و در اندیشه ایجاد جوّ دوری جوانان از آرمان ها و ارزش های انقلاب و نفوذ در صفوف جوانان عزیز می باشد. بی تردید ایران اسلامی با انقلاب خویش به دستاوردهای بسیار دست یافته و باید به بسیاری دیگر از ابعاد آرمانی انقلاب دست یابد. بنابراین می طلبد جوانان عزیز همانند همیشه‌ با تمام توان در مقابل دشمنان ایستاده و انقلاب را در راه استقلال، پیشرفت و عدالت گستری یاری نمایند.

اینجانب سال جدید را به همه شما تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت تبریک عرض نموده و موفقیت شما عزیزان را از خداوند متعال خواستارم. تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت، طول عمر با عزت و صحابت حضرت مهدی «عجل الله تعالی فرجه الشریف» برای مقام معظم رهبری و توفیقات روزافزون برای خدمتگزاران نظام مقدس اسلام را از خداوند مسألت می نمایم و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و شهدای عرصه تعلیم تربیت را گرامی میدارم.

« والسلام و علیکم و رحمةالله و برکاته» آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار