حضور مسئولین شهر قدس در هیئات مذهبی

شهرقدس (پانا) - امام جمعه شهر قدس به همراه فرمانده سپاه ، فرمانده نیروی انتظامی،مسئولین فرمانداری در هیئات مذهبی این شهر حضور پیدا کردند.

کد مطلب: ۸۵۴۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور مسئولین شهر قدس در هیئات مذهبی

حجت الاسلام جوکار امام جمعه شهر قدس با حضوردر هیئت بیت العباس این شهر ضمن عرضخداقوت به خادمان این هیئت مذهبی گفت: خدا را شاکریم که توفیق حضور در مجالس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نصیبمان شد.
امام جمعه شهر قدس با اشاره به فرازی از زیارت عاشورا که آمده ، انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم افزود: امروز لازمه پیدا کردن دوست و دشمن شناخت حسینی ها و یزیدیان زمانه است.
وی تاکید کرد: در هر دوره زمانی دو خط حسینیان و یزیدیان وجود دارد که امروز خط شهدا،انقلاب اسلامی و جوانان هیئتی خط حسینی است و صهیونیست ها و آمریکایی ها و هم پیمانان آن ها خط یزیدیان را دنبال میکنند.
حجت الاسلام جوکار با اشاره به فرمایش امام حسین (ع) که میفرمایند، مثل من نمیتواند با یزید بیعت کند اذعان داشت: حسینیان همچون امام حسین (ع) هیچوقت نمیتوانند با یزیدیان و مثل های آن بیعت کنند که در عصر کنونی یزیدیان همان رژیم کودک کش اسرائیل و هم دستان آن هستند.
امام جمعه شهر قدس در ادامه با گریز به سخن امام حسین (ع) که فرمودند ،مردن با عزت بهتر از زندگی با ذلت است خاطر نشان کرد: امروز درس ذلت ناپذیری را امام حسین با هیهات من الذله به ما یاد داده است.
حجت الاسلام جوکار با اشاره به نقش پر اهمیت مدافعین حرم اظهارکرد: وقتی به لیست ثبت نام کنندگان مدافعان حرم مینگریم میبینیم که این لیست متشکل شده از جوانان بسیجی و سپاهی، شهدای مدافع حرم همچون خاک ریزی بودند که مانع پیشرفت داعشی ها شدند.

/خبرنگار: معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار