دستورالعمل ارائه خدمات حمل و نقل گردشگری ابلاغ شد.

ارومیه (پانا)- مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی از ابلاغ دستورالعمل ارائه خدمات حمل و نقل گردشگری در استان خبر داد .

کد مطلب: ۸۵۴۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
دستورالعمل ارائه خدمات حمل و نقل گردشگری ابلاغ شد.

جلیل جباری با اعلام این خبر گفت : به تازگی از سوی سازمان مرکزی ، دستورالعمل ارائه خدمات حمل و نقل گردشگری ابلاغ شده است که براساس آن ، افراد علاقه مند می توانند با تاسیس شرکت ، بصورت مستقیم یا غیر مستقیم به گردشگران داخلی و خارجی خدمات مربوط به حمل و نقل را ارائه دهند .

او ادامه داد : این دستور العمل در راستای انجام وظایف قانونی سازمان در زمینه ارائه خدمات مناسب به گردشگران و بهبود و ارتقای خدمات در زمینه حمل و نقل به گردشگران داخلی و خارجی جهت اجرایی شدن ، ابلاغ شده است .

او تصریح کرد : افراد علاقه مند که شرایط مد نظر را نیز داشته باشند می توانند جهت اخذ مجوز به اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان مراجعه نموده و با احراز شرایط عمومی و اختصاصی اقدام به اخذ مجوز نمایند.

جباری افزود : دارابودن مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی ، حداقل 25 سال و نداشتن عدم سوء پیشینه از شرایط عمومی مدیرعامل شخص حقوقی و تامین حداقل 20 خودرو با عمر 5 ساله و بیمه نامه کامل شخص ثالث از شرایط اختصاصی می باشد .

مدیرکل استان اضافه کرد : دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز از سازمان در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی فوق الذکر می توانند نسبت به اخذ مجوز اقدام نمایند .

جباری در انتها یادآور شد : این اداره کل آمادگی کامل دارد تا نسبت به صدور مجوز برای اشخاص حقیقی یا حقوقی حائز شرایط اقدام نموده و علاقه مندان می توانند در ساعات اداری به این اداره کل مراجعه نموده و تقاضای خود مبنی بر تاسیس و فعالیت مجموعه ای با هدف ارائه خدمات حمل و نقل گردشگری در سطح استان را تسلیم معاونت گردشگری نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار