همزمان با آغاز سال تحصیلی:

زنگ نماز در مدارس خراسان رضوی نواخته می شود

مشهد (پانا)- همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با حضور آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش خراسان رضوی، زنگ نماز در آموزشگاه شهید هاشمی نژآد 4 نواخته می‌‌شود.

کد مطلب: ۸۵۴۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
زنگ نماز در مدارس خراسان رضوی نواخته می شود

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اقدامات خوبی که در آموزش و پرورش به منظور ترویج فرهنگ اقامه نماز صورت گرفته است، اظهار داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با حضور آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش خراسان رضوی، زنگ نماز در آموزشگاه شهید هاشمی نژاد 4 در ناحیه دو مشهد نواخته می‌‌شود.

علیرضا مالک اشرفی با اشاره به اینکه این اقدام در راستای توسعه و ترویج نماز اول وقت و ارزش‌های دینی انجام می شود، گفت: از آنجایی که نماز مؤثرترین و اساسی‌ترین عنصر در تربیت اعتقادی دانش آموزان به شمار می‌آید، از این رو اعتقاد داریم تلاش‌هایی که در این نهاد برای ترویج فرهنگ نماز بین دانش‌آموزان انجام می‌شود در ماندگاری و پایداری این فریضه الهی میسرتر است.

مالک اشرفی بیان کرد: در این مراسم اقامه نماز جماعت ظهر و عصر با حضور آیت الله علم الهدی برپا می‌شود و در ادامه از سخنان ارزشمند ایشان بهره‌مند می‌شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار