نخستین مسابقات انتخابی «استند آپ پدل برد» مازندران درسرخ‌رود برگزار شد

محمودآباد (پانا) - مسابقات انتخابی «استند آپ پدل برد» مازندران با حضور 24 موج‌سوار از هشت شهر ساحلی در ساحل سرخ‌رود شهرستان محمودآباد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۳۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
نخستین مسابقات انتخابی «استند آپ پدل برد» مازندران درسرخ‌رود برگزار شد

این مسابقات تحت عنوان بزرگداشت شهدای مدافع حرم ودر ماده های 200 متربانوان، 200 متر و 1500 متر آقایان در رده های سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

در رده سنی جوانان بانوان در ماده 200متر، کنازنین حاجی شکری، مهرآسا عباس پور و نازنین سعیدی سه موج سوار فریدون کناری موفق شدند به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کنند.

در رده سنی بزرگسالان بانوان نیز در ماده 200 متر فائزه بیشه کلایی ازمحمودآباد مقام اول، مهسا دشتبان از فریدونکنار مقام دوم و فاطمه اسماعیل پورنیز از فریدونکنار مقام سوم را کسب کردند.

در رده سنی جوانان آقایان نیز احمد خاکپور ازفریدونکنار، علی شیرمحله‌ای از سرخرود و امیر گلی از فریدون‌کنار در ماده 200 متر توانستند مقام اول تا سوم را کسب کنند.

در 200 متر بزرگسال آقایان نیز حمید شیروانی ازبابل، رضا نریمانی و قاسم غلامی هر دو از سرخرود موفق شدند به ترتیب بر روی سکوی اول تا سوم قرار بگیرند.

در 1500 متر بزرگسال مردان، سعید اصلانی ازخزر شهر، کسری مقدسی و حمید شیروانی از بابل موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان مازندران درگفتگو با خبر نگار پانا اظهار کرد: «نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های کشوری و انتخابی تیم ملی راه پیدا می‌کنند.»

یاسر سلیم بهرامی افزود: «رقابت‌های کشوری و انتخابی تیم ملی «استند آپ پدل برد» از دوم تا ششم مهرماه در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.»

او همچنین خاطر نشان کرد: «نفرات برتر رقابت‌های کشوری به مسابقات جهانی که در چین برگزار می‌شود راه پیدا خواهند کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار