لیگ برتر ایران؛ پرسپولیس برای الدحیل خط و نشان کشید

تهران (پانا) –پرسپولیس در دیدار عقب افتاده از هفتم ششم مقابل شاگردان جواد نکونام در تیم نساجی به پیروزی رسید.

کد مطلب: ۸۵۳۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
لیگ برتر ایران؛ پرسپولیس برای الدحیل خط و نشان کشید

دیدارهای هفته ششم لیگ برتر ایران با برگزاری یک بازی عقب افتاده پیگیری شد.

پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی که با سه تساوی متوالی از صدر جدول فاصله گرفته بود، در ورزشگاه آزادی مقابل شاگردان جواد نکونام در تیم نساجی مازندران قرار گرفت که هفته گذشته توانسته بودند اولین برد تاریخ خود در لیگ برتر را جشن بگیرند.

پرسپولیس هرچند در نیمه اول تیم برتر زمین بود اما دفاع منسجم نساجی مانع از موفقیت شاگردان برانکو شد تا 45 دقیقه اول بدون رد و بدل شدن گل به پایان برسد.

در نیمه دوم پرسپولیس از همان دقایق ابتدایی فشار روی دروازه نساجی را آغاز کرد تا اینکه در دقیقه 50 علی علیپور روی ارسال حسین ماهینی با ضربه سر دروازه تیم سابقش را باز کرد. ادامه بازی با فشار برابر دو تیم همراه شد اما دقیقه 62 اخراج علی شجاعی کار را برای تیم جواد نکونام سخت‌تر کرد. دقیقه 70 حرکت تکنیکی سیامک نعمتی دفاع نساجی را بهم ریخت تا مدافعان این تیم به اشتباه دروازه خودی را باز کنند و برتری تیم برانکو دو رقمی شود.

20 دقیقه پایانی بازی فشار نساجی بیشتر شد و پرسپولیس رو به ضد حمله آورد اما نساجی برای باز کردن دروزاه قهرمان ایران زور کافی را نداشت. دقیقه 94 نساجی توانست به ضربه پنالتی برسد و یکی از گل‌ها جبران شد تا در نهایت بازی با برتری 2 بر یک پرسپولیس تمام شود و شاگردان برانکو به رده دوم جدول صعود کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار