معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در آستانه بازگشایی مدارس:

مدیران مدارس با هماهنگی با نیروی انتظامی زمینه ی بازگشایی مطلوب مدارس و آغاز سال تحصیلی را فراهم کنند

تهران (پانا) - نشست هماهنگی بازگشایی مدارس در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شرق استان تهران با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزارشد.

کد مطلب: ۸۵۳۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس با هماهنگی با نیروی انتظامی زمینه ی بازگشایی مطلوب مدارس و آغاز سال تحصیلی را فراهم کنند

محمد احسانی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به لزوم برنامه ریزی و پیش بینی مواجهه با مسائل ناشی از بازگشایی مدارس از قبیل مسائل ترافیکی، امنیتی و آسیب های اجتماعی تاکید کرد: مدیران مدارس با هماهنگی با نیروی انتظامی زمینه ی بازگشایی مطلوب مدارس و آغاز سال تحصیلی را فراهم کنند.

وی با اشاره به ضرورت توجه به سه رکن اساسی تربیت، یعنی خانواده، دانش آموز و کارکنان مدارس، تصریح کرد: ارائه آموزش های لازم به هر سه گروه بسیار ضروری است.

احسانی ادامه داد: با توجه به پیچیدگی های مسائل اجتماعی ضرورت حضور نیروی انتظامی و ارائه خدمات مشاوره ای و آموزش بیش از پیش احساس می شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به تعریف مدرسه به عنوان کانون تربیتی محله در سند تحول بنیادین، به هماهنگی و همسویی مدارس با نیروی انتظامی تاکید کرد و افزود: از مسئولین نیروی انتظامی درخواست می شود تا با توجه به حساسیت جامعه و خانواده ها در معابر و حاشیه مدارس هدف، به ویزه در ساعت های عبور و مرور دانش آموزان حضور فعال داشته باشند.

در ادامه سردار ناظری فرماندهی نیروی انتظامی شرق نیز با تاکید بر لزوم دقت و مراقبت در مواجهه نیروی انتظامی با دانش آموزان و خانواده ها اظهار داشت: مامورین پلیس باید با ایجاد آرامش و رفتار مناسب زمینه بازگشایی مدارس و ایجاد جوی آرام و امن برای جامعه را فراهم سازند.

وی با اشاره به ضرورت همدلی و هماهنگی مدیران مدارس با نیروی انتظامی بر آمادگی کامل پلیس برای هرگونه همکاری و مساعدت به مدارس و ارائه خدمات مشاوره ای تاکید کرد وافزود: مدیران مدارس، نیروی انتظامی را امین خود بدانند و با برقراری ارتباط با مراکز انتظامی از خدمات مشاوره ای و آموزشی نیروی انتظامی در خصوص مسائل اجتماعی برخوردار گردند.

لازم به ذکر است در این جلسه آقایان محمدی، مدیر آموزش و پرورش ورامین، نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش قرچک، جهانی جعفری، مدیر آموزش و پرورش پیشوا، سیلسپور، مدیر آموزش و پرورش پاکدشت و محمدبیگی رئیس اداره آموزش پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی اداره کل حضور داشتند که به بحث و تبادل نظر با کارشناسان حوزه های مختلف نیروی انتظامی پرداختند و راهکارهای هماهنگی و همسویی را بررسی نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار