مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران: آموزش و پرورش با صلابت تمام در راستای تحکیم مبانی جمهوری اسلامی در حال حرکت است

شهرری (پانا) - نشست ستاد ساماندهی پروژه مهر97 با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران واعضای کمیته پروژه مهر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۳۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران: آموزش و پرورش با صلابت تمام در راستای تحکیم مبانی جمهوری اسلامی در حال حرکت است

عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با همراهی جمعی از اعضاء شورای معاونین و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از روند اجرای پروژه مهر در مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری بازدید کردند.

فولادوند در این بازدید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و همچنین تقدیر و تشکر از زحمات مسئولین کارگروههای پروژه مهر در مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گفت: در سال تحصیلی پیش رو آموزش و پرورش یکبار دیگر با قدرت و صلابت تمام در راستای تحکیم مبانی جمهوری اسلامی و حمایت از دولت تدبیر و امید گام خواهد برداشت و با این حرکت روبه جلو به دشمنان نظام اسلامی ثابت خواهد کرد که تلاش های آنان تاثیری در روند روبه رشد نظام و کشور نخواهد داشت.

فولادوند با اشاره به روند افزایش جمعیت دانش آموزی در سال جدید گفت جمعیت دانش آموزان شهرستان های استان تهران در سال جاری از مرز یک میلیون نفر خواه گذشت و این موضوع نیازمند دقت و تدبیر بیشتری در مدیریت منابع مالی و انسانی دارد.

وی اظهار داشت: در سال جاری باید بیش از گذشته به موضوع آموزش و کیفیت بخشی نیروی انسانی توجه شود و لازمه تحقق این مهم برگزاری دوره های مختلف ضمن خدمت در سطوح مختلف است.

فولادوند با اشاره به آگاه سازی مدیران و معاونین مدارس از مقررات اجرایی مدارس خاطر نشان کرد: تجربه سالیان گذشته نشان داده هنگامی که مدیران به قوانین و مقررات اشراف کامل داشته باشند در صد خطا و تخلف در مدارس کاهش پیدا خواهد کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با تاکید بر قانون مداری در تمام مراودات و قراردادهای برون سپاری و خرید خدمات در آموزش و پرورش گفت: در قرار دادهای سرویس مدارس می بایستی تمامی مقررات دقیق اجرا شود و صلاحیت پیمانکاران و رانندگان سرویس های مدارس به طور دقیق مورد بررسی قرار بگیرد.

وی گفت: در بحث برون سپاری و انعقاد قراردادها و برگزاری مزایده ها هم می بایستی تمام همت ما در رعایت صحت و سلامت قرارداد ها صورت بگیرد.

فولادوند در ادامه با تاکید بر اهمیت انجمن های اولیاء و مربیان به عنوان یکی از ارکان و بازوان مدیریت مدارس خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت اولیاء و مربیان در مدارس کارآمدی مدارس را افزایش خواهد داد و می بایستی در سال جاری جلسات آموزش خانواده با سرفصل های به روز، استاندارد و علمی برگزار شود.

عبدالرضا فولادوند با تاکید بر حساسیت در محافظت از بیت المال و مدیریت منابع مالی مدارس گفت: می بایستی نظارت ویژه ای در این موضوع صورت بپذیرد و شفاف سازی لازم در منابع مالی آموزش و پرورش وجود داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار