افتتاح مدرسه منظر «روستای خرابه» با حضور کتایون ریاحی

خبرگزاری پانا: کتایون ریاحی با حضور در روستای شیبکوه بندر چارک در استان هرمزگان یک مدرسه بازسازی شده را افتتاح کرد.

کد مطلب: ۸۵۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، مراسم گشایش مدرسه منظر روستای خرابه ، با حضور کتایون ریاحی و جمعی از مسئولان شهری از جمله شهردار و بخشدار و رئیس آموزش و پرورش و نمایندگان فرمانداری و سازمان بهزیستی استان هرمزگان ، و همچنین با حضور مردم روستای خرابه برگزار شد.

براساس این گزارش، این اولین اقدام رسمی بنیاد نیکوکاری کمک با مدیریت کتایون ریاحی هنرمند نام آشنا و سفیر مهر بود که در مدت کوتاهی به سرانجام رسید . (بنیاد نیکوکاری کمک از سوم اسفند ماه 1391 رسما گشایش یافته و کار خود را آغاز کرده است.)

تهیه تانکر آب دوازده هزار لیتری و استقرار آن در روستا ، گسترش و بهسازی محیط مدرسه و دو کلاس درس ، تهیه لوازم ورزشی ، تهیۀ لوازم التحریر، همچنین ارسال تغذیه برای بچه های مدرسه به صورت فصلی ، aحصار چینی محیط مدرسه و تهیه و تامین آب سرد کن و سرویس های بهداشتی مجزای دخترانه و پسرانه ، احداث زمین بازی و ... ؛ و همچنین تهیه ارزاق به صورت سبد کامل غذایی ، برای تمامی اهالی و ارسال در زمستان 91 و نوروز 92 ، از جمله فعالیت های بنیاد کمک در روستای خرابه بوده است و البته اقدام به تکمیل ، راه اندازی و فعال سازی خانه بهداشت روستا و کمک های دیگر که ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار