سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان

مردم تخلفات گرانفروشی و احتکار را گزارش دهند

گرگان (پانا) - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منایع استانداری گلستان با تاکید اینکه مردم تخلفاتی که در بازار در خصوص گرانفروشی،احتکار و هر تخلف دیگر صنفی رخ می‌دهد را گزارش دهند،اظهار کرد: بازرسان اصناف، تعزیرات و دیگر دستگاه‌ها مانند دانشگاه علوم پزشکی که در بازار حضوری مستمر دارند رسیدگی خواهند کرد.

کد مطلب: ۸۵۱۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مردم تخلفات گرانفروشی و احتکار را گزارش دهند

دکترمحمدحسن پاسوار در پنجممین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد:برای اقلام ماه محرم از جمله گوشت،مرغ و برنج تصمیمات خوبی گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش های خوبی دراین ستاد جهت تنظیم بازار انجام شده،افزود: این تلاش ها نشان از حساسیت مسئله تنظیم بازار در شرایط کنونی است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان با بیان اینکه دشمنان با حربه سیاسی، جنگ اقتصادی را آغاز کرده‌اند، اظهارکرد: در چنین شرایطی نیازمند مدیریت اقتصادی صحیحی در بخش‌های مختلف هستیم تا این گذر مهم تاریخی را هم پشت سر بگذاریم.
دکتر پاسوار در بخش دیگری از سخنان خود به 1000واحد تولید کننده مرغ در استان اشاره کرد و گفت:استانهای شمالی بخصوص گلستان بیشترین تولیدکننده مرغ کشور هستند.
وی تأکید کرد: این جلسات به صورت مستمر هر هفته برگزار می شود و نظارت ها هم توسط تیم های نظارتی با جدیت در حال انجام است که امیدواریم این اقدامات در راستای تعادل بخشی و ایجاد آرامش در بازار مؤثر باشد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منایع استانداری گلستان در پایان بر نقش تاثیرگذار ستاد تنظیم بازار اشاره و گفت: نظارت های صورت گرفته توسط بازرسین این ستاد در گلستان اثربخش بوده و اعضای کارگروه ارتباط بیشتری با مردم و حضور پررنگ در بازار داشته باشند و مشکلات و نگرانی ها و دغدغه های مردم را به کارگروه انتقال دهند تا مورد بررسی و
راهکار برای رفع آن ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار