جلسه هماهنگی اجرای طرح آموزش و ظرفیت سازی جهت استفاده از پتانسیل های دانش آموزی احیای دریاچه ارومیه برگزار شد

ارومیه (پانا)- جلسه هماهنگی اجرای طرح آموزش و ظرفیت سازی جهت استفاده از پتانسیل های دانش آموزی احیای دریاچه ارومیه با حضور رییس و اعضای سازمان دانش آموزی،نمایندگان ستاد احیای دریاچه ارومیه و اعضای کارگروه فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۰۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی اجرای طرح آموزش و ظرفیت سازی جهت استفاده از پتانسیل های دانش آموزی احیای دریاچه ارومیه برگزار شد

بهنام حبیب زاده، مدیر کارگروه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ارومیه در این نشست به رویکرد فرهنگی مجموعه دانشگاه ارومیه و ستاد احیای دریاچه ارومیه اشاره کرد و گفت: همه فعالیت های احیایی برای نجات دریاچه ارومیه برای زمان و مکان های خاص تعریف شده اند، اما پروژه ها و فعالیت های فرهنگی تأثیرات دائمی و به مراتب متداوم تری را نسبت به پروژه های عمرانی داشته و خواهد داشت.

حبیب زاده در خصوص عملکرد سازمان دانش آموزی در این زمینه نیز گفت: طی سالهای گذشته سازمان دانش اموزی آذربایجان غربی در زمینه فرهنگی سازی مصرف بهینه آب در مصارف مختلف دربین دانش آموزان و استفاده از روش های مختلف برای تحقق آن عملکرد بسیار خوبی را داشته است.

وی افزود: برای سال تحصیلی آتی نیز برنامه ریزی دقیق و اجرایی در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی را از مجموعه سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی انتظار داریم.

رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی نیز در این نشست از آغاز فعالیت های فرهنگی و اجتماعی این سازمان در راستای فرهنگ سازی خبر داد و گفت: سازمان دانش آموزی استان طی تابستان سال جاری برنامه های اردویی با محوریت آموزش استفاده بهینه از آب و آشنایی با خدمات مجموعه های ذیربط برگزار نموده و این مهم زمینه ای برای اجرای طرح های بزرگ تر فرهنگی و اجتماعی برای سال تحصیلی آتی می باشد.

حسین عباس زاده گفت: شرکت و حضور فعال در پروژه تولید محتوای دیجیتال ، ایجاد حلقه های دانش آموزی با موضوعات فرهنگی و اجتماعی و صرفه جویی، برگزاری اردوهای علمی آموزشی و آموزش دانش آموزان از طریق اساتید آموزش دیده و مجرب از جمله مهمترین برنامه های آموزش و پرورش استان با محوریت سازمان دانش آموزی می باشد.

وی گفت: برنامه عملیاتی فعالیت های سازمان دانش آموزی در راستای اجرای سیاسیت های کارگروه فرهنگی و اجتماعی ستاد احیای دریاچه ارومیه با توجه به خواسته های ستاد احیا و ظرفیت های سازمان دانش آموزی در حال نگارش است و قبل از آغاز سال تحصیلی تحویل کارگروه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار