مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین اختتامیه دوره آموزشی "یاوران ولایت " تاکید کرد :

دانش آموزان بسیجی باید الگوی تمام ساحتی باشند

مشهد (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی گفت :انتظار از دانش آموزان بسیجی این است که الگویی تمام ساحتی باشند و سایر دانش آموزان از رفتار و منش آن در تمام حوزه الگو بگیرند.

کد مطلب: ۸۵۰۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان بسیجی باید الگوی تمام ساحتی باشند

قاسمعلی خدابنده مدیر کل این سازمان در جمع فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی عنوان کرد: سند تحول بنیادین مسئولیت های ویژه ای در حوزه های مختلفی تربیتی به آموزش و پرورش تکلیف کرده است که اولین و یکی از مهم ترین آن ها تربیت عبادی و اخلاقی است و هدف آن تربیت فزندانی مدتین ،با اخلاق و عامل به دستورات دینی است.

وی ادامه داد: علاوه بر آن تربیت سیاسی نیز یکی دیگر از حوزه های تربیتی است تا دانش آموزان در کنار اجرایی سازی دستورالعمل ها و قوانین اخلاقی و شرعی در مسائل سیاسی نیز استکبار ستیز باشند و برای وطن و کشورشان و اقلیم پهناور ایران اسلامی مفید و موثر واقع گردند.

خدابنده افزود:تشکل های دانش آموزی برای نهادینه شدن این آموزش ها می تواند بسیار موثر واقع گردد و در این میان بسیج تاثیر بیشتری خواهد داشت چراکه پیروی از راه هزاران شهید است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به دانش آموزان تاکید کرد:انتظار از دانش آموزان بسیجی این است که الگویی تمام ساحتی باشند و سایر دانش آموزان از رفتار و منش آن در تمام حوزه الگو بگیرند.

وی در ادامه دانش آموزان بسیجی را بازوان توانمند اجرایی مدارس دانست و گفت: دوره آموزشی که با رویکرد حمایت از کالای ایرانی برگزار شد کمک خواهد کرد دانش آموزان ساختار تشکیلاتی بسیج را بشناسند، اطاعت پذیری را تمرین کنند با مهارت های حرفه ای را آشنا شوند و با همدلی و هم افزایی درکارهای تیمی و گروهی بتوانند بسیج را همچنان در صدر نگه دارند.

قابل ذکر است گردهمایی آموزشی "یاوران ولایت " در طول 4 دوره و با شرکت یک هزار و 300 فرمانده واحد مقاومت بسیج دانش آموزیبا رویکرد مقاومت اقتصادی و حمایت از کالای ایرانی اول تا 7 شهریور ماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار