کسب مقام های برتر کشوری توسط دانش آموزان نیشابوری در مسابقات فرهنگی و هنری

نیشابور (پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نیشابور از کسب مقام های برتر کشوری توسط دانش آموزان دبیرستان و هنرستانی این شهرستان در سی وپنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۰۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام های برتر کشوری توسط دانش آموزان نیشابوری در مسابقات فرهنگی و هنری

اسماعیل سلیمانی با بیان این مطلب گفت: در این دوره از مسابقات که در اردوگاه کشوری شهید باهنر تهران برگزار شد، دانش آموز محمد ضابطی از دبیرستان شهید بهشتی نیشابور موفق به کسب مقام اول کشور در رشته تکنوازی سنتور شد.
دانش آموز سمن همراه از دبیرستان شاهد غرویان در رشته نگارگری(گل و مرغ) و دانش آموز فاطمه جلیلی از هنرستان کوشا تلاش در رشته قلم زنی نیز مقام دوم این مسابقات را از آن خود کردند.
دانش آموز زهرا داغستانی از دبیرستان فرزانگان هم موفق شد مقام سوم کشور در رشته طراحی قلم فلزی مسابقات فرهنگی و هنری را کسب کند که احراز این مقام های بیشمار برگ زرین دیگری از دفتر افتخارات مدیریت آموزش و پرورش نیشابور به شمار می رود.
وی در پایان با تبریک این توفیقات به جامعه فرهنگیان، اولیای محترم و دانش آموزان عزیز، خاطر نشان کرد؛ ما در بخش قرانی نیز چهار مقام برتر کشوری و در بخش ورزشی تیمی نیز دو مقام اول کشوری را کسب کرده ایم که به نوبه خود بی سابقه بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار