همزمان با هفته دولت

ساختمان اداره گاز نوش آباد به بهره برداری رسید

کاشان (پانا) - مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: تمام نیروگاهها و حدود هشت هزار واحد از صنایع استان اصفهان از گاز طبیعی استفاده می کنند که به اضافه مصرف مشترک خانگی معادل 22 هزار میلیارد متر مکعب مصرف گاز است اما این میزان مصرف باید کاهش پیدا کند.

کد مطلب: ۸۴۹۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
ساختمان اداره گاز نوش آباد به بهره برداری رسید

سید مصطفی علوی در آیین بهره برداری از شرکت گاز نوش آباد اظهار کرد: متوسط هزینه هر مشترک سالانه یک میلیون ریال است که با وجود 170 هزار مشترک در استان اصفهان، هزینه ای معادل1700 میلیارد ریال در این اداره کل هزینه می شود و این واقعیتی است که مردم باید بدانند.

وی با اشاره به ارائه خدمت به ساختمانهای غیر مجاز تصریح کرد: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، واگذاری انشعاب موقت به ساختمانهایی که به طور غیر مجاز در حوزه شهرستان ساخته شده اند، قابل واگذاری و امکان پذیر است.
وی افزود: در راستای خدمات گازرسانی، توسعه و نگهداری شبکه های گاز و ارتقای سطح رضایت مندی مشترکین؛15 پروژه گازرسانی با هزینه ای بالغ بر 411 میلیارد ریال در هفته دولت در استان اصفهان بهره برداری و آماده کلنگ زنی می شود.
وی تاکید کرد: تامین نقدینگی برای شرکت گاز، کار سختی است، و باید باور کنیم که دولت، جدای از ما نیست، اگر دولت را یاری کنیم ، دولت هم می تواند به رفع مشکلات مردم اقدام کند که وصول مطالبات شرکت گاز ضمن احترام به حدود و حقوق مردم، یکی از برنامه هایی است باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی افزود: به اعتبار کلام امام حسین علیه السلام، رضایت مردم، رضایت خداوند است و بنابراین باید وظایف خود را به خوبی انجام دهیم و اگر نتوانیم کاری هم انجام بدهیم لااقل با برخورد خوش به آنها جواب بدهیم.
وی تاکید کرد: وظیفه همه ماست که به عنوان کارمند، کارهای خود را بشناسیم و مشکل مردم را با دقت و شناخت کامل حل کنیم بنابراین تا جایی که قانون اجازه می دهد باید کار مردم در شهرستان انجام شود و آنها مجبور به سفر به مرکز استان نشوند.
علوی گفت: ساختمان اداره گاز نوش آباد با 280 متر مربع زیربنا و هزینه ای معادل 16 میلیارد ریال با هدف ارائه خدمت به 4200 مشترک خانگی و مصرف صنایع شهرک صنعتی انصار این شهر به بهره برداری رسید.

به گزارش پانا ، شهر تاریخی نوش آباد با بیش از یک صد اثر تاریخی و معنوی در پنج کیلومتری شمال کاشان واقع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار