ایران می تواند در صنعت گردشگری منابع جدید خلق کند

همدان (پانا) - معاون اول رئیس جمهور گفت: ایران با ظرفیتی که در گردشگری دارد هم می تواند منایع جدید خلق کند هم در کنار کشورهای آسیایی قرار بگیرد.

کد مطلب: ۸۴۹۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
ایران می تواند در صنعت گردشگری منابع جدید خلق کند

اسحاق جهانگیری، در کنفرانس بین المللی همدان ۲۰۱۸ پایتخت گردشگری آسیا گفت: امسال ایران با رویداد بین المللی تبریز ۲۰۱۸ و همدان ۲۰۱۸ روبرو بود، همدان ۲۰۱۸اقدام بسیار مهم و ارزنده است و امید وار هستم از این فرصت بهره مندی زیادی برای اشنایی و معرفی ظرفیتها و استعدادهای همدان شود و به مردم استان همدان این رویداد مهم را تبریک می گویم.

وی افزود: همدان تنها یک نام نیست، نشانه، نماد بزرگی از حیات فرهنگی و تمدنی است و با داشتن اندیشمندان و دانشمندان فراوان در تارک تاریخ درخشیده است.

جهانگیری با اشاره به اینکه همدان می تواند از کانون های جذاب آسیا در گردشگری باشد اظهار کرد: صنعت گردشگری در توسعه پایدار نقش اساسی دارد و مزایای این صنعت ایجاب می کند که توسعه این صنعت را برای ارتباطات منطقه ای و جهانی مدنظر قرار دهیم.

معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: کشورهای حوزه تمدنی آسیا می تواند با هم افزایی سهم بالایی از صنعت گردشگری را به خود اختصاص دهند.


جهانگیری ایران را کشوری با ظرفیت در زمینه گردشگری دانست و افزود: با ظرفیتی که ایران در گردشگری دارد هم می تواند منایع جدید خلق کند هم در کنار کشورهای آسیایی قرار بگیرد.

وی در مورد رفتارهای خارج از عرف رئیس جمهور آمریکا علیه مردم ایران و بویژه خروج یک طرفه از برجام سخن گفت و افزود: این رفتار نشان از عدم درک صحیح و فهم نادرست آمریکا از روابط بین کشورهاست، رفتار غیر قانونی آمریکا را که موجب اخلال روابط بین الملل می شود را محکوم می کنیم و از جامعه بین المللی می خواهیم با ایستادگی ثابت کنند که تحریم ابزار منسوخ شده ای است.

معاون اول رئیس جمهور گفت: برغم تحریم های غیر قانونی مصمم به توسعه ارتباطات در همه زمینه ها با کشورهای اسیایی هستیم.

وی اظهارکرد: امیدوارم انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا این فرصت را ایجاد کند ظرفیت ها و قابلیتهای این استان در همه زمینه ها به مردم آسیا و همه دنیا شناسانده شوند و به عنوان یک مقصد جدید گردشگری مورد اقبال قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار