نشست هماهنگی امامان جماعات مساجد و هیات امنا مساجد شهرستان تایباد

تایباد (پانا)- نشست هماهنگی امامان جماعات مساجد و هیات امنا مساجد شهرستان با حضور امام جمعه موقت شهرستان ومهمانان استانی و مسئول هماهنگی امامان جماعات مساجد استان با موضوع تبلیغ در غدیر و محرم برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۸۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
نشست هماهنگی امامان جماعات مساجد و هیات امنا مساجد شهرستان تایباد

امام جمعه موقت تایباد ضمن خوش آمدگویی مهمانان به فلسفه قیام امام حسین (ع) اشاره نمود وگفت: امام حسین در ظهر عاشورا نماز را به جماعت برگزار نمودند و این هدف امام حسین (ع) از قیام عاشورا بود. امام حسین (ع) به ما می گوید: اصول را باید هدف اصلی خودمان قرار دهیم و ما هم باید هدف امام حسین ع را در عزاداری رعایت کنیم.

وی گفت: فروعات باید تکمیل کننده اصول باشد.

امام جمعه موقت تایباد گفت: مودت و ارادت به امام حسین (ع) باید ما را به اثرات درسهای عاشورا برساند.

وی به اهمیت غدیر و این عید اشاره نمود و افزود: حقانیت غدیر را با رعایت وحدت و عقلانیت باید ترویج کنیم تا رضایت قلبی اهل بیت (ع) را فراهم نمایند.

در این نشست حجه الاسلام رضایی با تبریک دهه ولایت گفت: زمان را باید درک کرد و این شرایط را باید در نظر داشته باشیم .

وی به جنگ دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز ناتوی فرهنگی دشمن را در پیش داریم و جنگ امروز دشمن جنگ فرهنگی است و دشمنان قصد منحرف کردن عقاید جوانان را دارند.

وی گفت: پرورش و کار در مسجد باید با محور ارزشهای دینی باشد و افزود: به جوانان میدان کار کردن بدهیم و بزرگان فضا را برای کار کردن فرهنگی جوانان فراهم کنند.

وی به توجه مسئولین هیاتهای مذهبی به ترویج هدف قیام امام حسین ع اشاره نمود و گفت: فضا را برای حضور جوانان برای اصلاح فراهم نمایید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار