درگفت‌وگو با پانا

طحان‌پور، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی: برخی کارخانجات عرضه لوازم خانگی را به صورت تدریجی و محدود آغاز کرده‌اند

تهران (پانا) – رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی می گوید مشکل کمبود و تامین کالا در بازار لوازم خانگی همچنان وجود دارد اما برخی کارخانجات مانند سامسونگ به صورت تدریجی و محدود کار عرضه محصول به بازار را آغاز کرده‌اند.

کد مطلب: ۸۴۸۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
طحان‌پور، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی: برخی کارخانجات عرضه لوازم خانگی را به صورت تدریجی و محدود  آغاز کرده‌اند

محمد طحان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار پانا تصریح کرد:‌ هنوز تغییر عمده‌ای در وضع بازار لوازم خانگی به وجود نیامده است.کارخانجات برای تعطیلی تابستانه حدود 10 روز در تعطیلی بوده‌اند و مقرر شده است از امروز آغاز به کار کنند.

وی افزود: با بازشدن کارخانجات میزان عرضه کالا به بازار افزایش می‌یابد و عرضه لوازم خانگی تولید داخلی افزایش می‌یابد.

طحان‌پور عنوان کرد:‌ در مورد لوازم خانگی خارجی نیز واردات همچنان ممنوع است. کارخانجات ال جی و سامسونگ نیز با تغییر عمده‌ای همراه نیستند و تنها کارخانه لوازم خانگی سامسونگ به صورت مقطعی و به تدریج لوازم خانگی را به بازار عرضه می‌کند و تنها شرکتی که به فروشگاه‌ها محصول عرضه می‌کند، شرکت سامسونگ است.

وی در مورد تامین ارز 4200 تومانی برای واردات مواد اولیه تولید لوازم خانگی افزود: با فرض اختصاص این ارز تاثیر آن بر کالاهای تولید و عرضه‌شده به بازار تنها در ماههای آتی و در حدود 4 ماه آینده مشخص خواهد شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی عنوان کرد:‌ در زمینه تامین آبگرمکن، کولر و بسیاری از محصول‌ها مشکلی در تولید و تامین بازار وجود ندارد اما در تامین نیاز بازار در محصولات یخچال، لباسشویی، ظرفشویی و اجاق‌گاز با مشکل‌هایی در تامین مواجه هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار