در افتتاحیه اردوی ملی پیشتازان دختر؛

رئیس سازمان دانش‌آموزی: جامعه به شهروندان خوب، هوشمند و قانونمند نیاز دارد

زاهدان(پانا)- رئیس سازمان دانش‌آموزی و معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گفت: نیاز جامعه ی ما به به شهروندان خوب ، هوشمند و قانونمند است که می توان با برنامه‌ریزی و از طریق این گونه اردو ها، شهروندانی عالی برای آینده کشور تربیت کنیم.

کد مطلب: ۸۴۸۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان دانش‌آموزی: جامعه به شهروندان خوب، هوشمند و قانونمند نیاز دارد

علیرضا کاظمی در مراسم افتتاحیه اردوی ملی پیشتازان دختر که صبح امروز در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد اظهار کرد: آنچه که امروز ما به آن نیازمندیم، مهارتهایی است که ما را برای یک زندگی سعادتمند آماده می کند و لازمه کسب این مهارت ها را فقط می شود در اردو، اردوگاه ها و کار گروهی می توان فرا گرفت.

رئیس سازمان دانش‌آموزی و معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بیان کرد: از مزیت های اردوی سازمان دانش آموزی در کنار ارتقاء توانمندی ها و مهارت های تشکیلاتی آن است که می‌توان بسیاری از مهارتها های دیگر را همزمان تمرین کرد.

وی عنوان داشت: ما خود باوری، اعتمادبه‌نفس، مهربانی و دوستی، معنویت، تدین و رفتارهای قانونمند را در این اردوها تمرین و در کنار آن خلاقیت و تفکر را فرا می گیریم.

کاظمی با اشاره به اینکه ایجاد روحیه ی امید، نشاط و شادابی در این اردو یکی از مهمترین دستاوردهای سازمان دانش آموزی است، گفت: این اردوها بهترین مسیر برای آماده کردن دانش آموزان برای یک زندگی لذت بخش می باشد.

وی عنوان کرد: امروز جامعه ی دختران و زنان ما، به مراتب بیشتر از پسران به این اردوها نیاز دارند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی و معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش با ابراز امیدواری از حضور دانش آموزان پیشتاز در برنامه های کارگاهی، علمی، آموزشی و مهارتی که در نظر گرفته شده است تصریح کرد: پیشتازان باید با انرژی مثبت بیشتری در خانواده، مدرسه و جامعه حضور یابند و منشأ انتشار بسیاری از رفتار های ارزشمند و فضائل اخلاقی در جامعه باشند.

خبرنگار / نرجس غلامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار