معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خبر داد:

برگزاری آیین روح بخش دعای عرفه در مساجد تمام شهرهای آذربایجان غربی

ارومیه (پانا)- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری آیین روح بخش دعای عرفه در مساجد تمام شهرهای آذربایجان غربی خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۷۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین روح بخش دعای عرفه در مساجد تمام شهرهای آذربایجان غربی

رامین خورنژاد حسینی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اظهار داشت: بعد از ظهر امروز آیین روح بخش دعای عرفه در 40 مسجد آذربایجان غربی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه عرفه عید معنوی و بزرگ مسلمانان است و باید به فرازهای این دعا توجه جدی شود، گفت: امروز به صورت همزمان در تمام شهرهای استان شاهد برگزاری دعای عرفه خواهیم بود.

حسینی با بیان اینکه مصلی ارومیه نیز امروز شاهد برگزاری دعای عرفه خواهد بود، اعلام کرد: این مراسم به صورت پخش زنده از شبکه استانی پخش می شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: برگزاری دعای عرفه در حسینیه ثارالله ارومیه نیز در سطح گسترده ای برگزار و طی برگزاری این مراسم حجت الاسلام ارجمندی سخنرانی خواهد کرد.

حسینی یادآور شد: دعای عرفه یکی از راه های خداشناسی بوده و لازم است مسلمانان در این روز توجه جدی به آیین های مذهبی این روز داشته باشند.

وی افزود: دعوت هر چه ببیشتر نوجوانان و جوانان به چنین مراسمی زمینه رستگاری آنها را فراهم می آورد و لازم است در این مراسم به معنای و فرازهای دعای عرفه بیش از پیش توجه شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی یادآور شد: عرفه، درس ایستادگی و مقاومت را در برابر ظالمان به ما می دهد و لازم است از دعای عرفه، مقاومت در برابر طاغوت را به خوبی فراگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار