رئیس اداره ارزیابی و عملکرد اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران:

اگر بازخورد از کار مدیران صورت نگیرد تصمیمات آینده آنان با ابهام خواهد بود

فیروزکوه(پانا)-جلسه عمومی مدیران با حضور رئیس اداره ارزیابی و عملکرد اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران، مدیر و شورای معاونین آموزش و پرورش فیروزکوه و مدیران مدارس در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش فیروزکوه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۷۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اگر بازخورد از کار مدیران صورت نگیرد تصمیمات آینده آنان با ابهام خواهد بود

محمدرضا بنار مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه در این جلسه با اشاره به گذشت دو ماه از تابستان ،روند اجرای پروژه مهر را مطلوب خواند و اظهارکرد: زمان به سرعت در حال سپری شدن است، استفاده بهینه از زمان در یک ماه باقی مانده بسیار مهم میباشدو اینکه بتوانیم همه چالش ها را برای ورود دانش اموزان به مدارس حل کنیم باید در دستور کار قرار گیرد و با برنامه ریزی مناسب بهترین شرایط را برای ورود دانش اموزان فراهم کنیم.

در ادامه صیدلو رئیس اداره ارزیابی و عملکرد اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران اذعان داشت: طی برنامه ای هدفمند تا این لحظه 20 منطقه از شهرستان های استان تهران را مورد ارزیابی قرار داده ایم و معتقدیم اگر مدیری از بازخورد تصمیمات خود آگاهی نداشته باشد و این ارزیابی ها صورت نگیرد، تصمیمات آینده آنان دچار ابهام خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که بعضا مدیران فکر می کنند با گرفتن پستی بالاتر دیگر پاسخگوی زیر دستان نیستند، تاکید کرد: متاسفانه این مسئله بعضا مشاهده می شود و مدیران این گونه می اندیشند که دیگر پاسخگو به زیر دستان خود نیستندوما با حضور در این جلسه این هدف را دنبال می کنیم که ارزیابی از مدیر منطقه و شورای معاونین به عمل آوریم و می خواهیم ثابت کنیم این موضوع کاملا اشتباه است و مدیران باید نسبت به زیر دستان خود پاسخگو باشند.

صیدلو افزود: مدیران مدارس بهترین افراد برای ارزیابی مدیران مناطق هستند، چراکه نتایج حاصل از تصمیمات مدیران را به صورت مستقیم مشاهده می کنند و در جریان کاری قرار دارند.

این مقام مسئول تصریح کرد: امروز اولویت اول آموزش و پرورش عموما آن چیزی هایی که بیان می شود نیست، بلکه مهم ترین دغدغه ما وضعیت معیشت معلمان است و امروز افتخار می کنیم به اینکه با تمام مشکلات مردم حداقل به آموزش و پرورش اعتماد دارند، این اعتماد آنجایی نمایان می شود که در پیشبرد مدارس بسیار کمک می کنند.

در بخش دیگری از این جلسه ،کسائیان معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش فیروزکوه گفت: آموزش و پرورش همچون هواپیمایی در حال پرواز است که باید در حین پرواز به آن سوخت و امکانات رساند و این کار بسیار سخت است وتمامی مجموعه آموزش و پرورش در تلاش است تا این هواپیما به حرکت خود ادامه دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار