بازدید نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی از شهرک صنعتی عباس آباد

پاکدشت(پانا)- نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در راستای رفع موانع تولید از شهرک صنعتی عباس آباددیدن کرد.

کد مطلب: ۸۴۶۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی از شهرک  صنعتی عباس آباد

این بازدید میدانی از پست جدید برق شهرک صنعتی عباس آباد و در ادامه نشست رفع موانع تولید و اشتغال شرکت های تولیدی و صنعتی خصوصا تولیدات روغن خام برای کارخانجات و مرغداری با حضور هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت، محمد قمی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان برگزار شد.

تمهیدی در این رابطه اظهار کرد: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب که در این چند ساله بر روی مباحث اقتصاد مقاومتی، اشتغال‌زایی، تولید کالای ملی میباشدو در این شهرک این مباحث را شاهد هستیم که به عمل نشسته است.

وی در ادامه افزود: مسائل و مشکلات شهرک مورد بررسی قرار گرفت و تاکید بر این است برای کسانی که متقاضی سرمایه‌گذاری هستند و با محدودیت مکان مواجه شده‌اند از حداکثر ظرفیت صنعتی شهرستان استفاده لازم انجام شود.

قمی نیز در سخنانی با اشاره به مهم‌ترین مشکلات موجود در این شهرک بیان کرد: تحریم برخی مواد اولیه که موضوع غالب کشور است و همچنین نوسان ارز که باعث معضلاتی برای تولیدکنندگان شده در برخی شرکت‌های شهرک نیز مشاهده شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد :بیکاری از دغدغه‌های جامعه است و در این واحدهای مورد بازدید اشتغال‌زایی فعال شده و باید حداکثر بهره‌برداری را از واحدهای صنعتی و حمایت لازم را از سرمایه‌گذاران داشته باشیم و همچنین در شهرستان نیز حضور دستگاه‌های اجرایی را کنار خود در بازدیدها برای حل مشکلات پیش رو خواهم داشت.

قمی تاکید کرد: جای تقدیر دارد که هیأت امنای شهرک با توجه به خشکسالی و کمبود آب کافی، با تهیه منبع و مدیریت بهینه در آب پوشش خوبی را بین شرکت‌ها داشته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار