پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز خبرنگار

بوشهر(پانا)_مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۴۵۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، متن پیام ناصر کرمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان به شرح زیر است:

به نام چاشنی بخش زبان ها
هفدهم مرداد روزی است که از تقویم حذف شدنی نیست؛ زیرا به نام حرفه ای و گروهی ثبت شده که سازندگان تاریخ و رویداد ها هستند.
روز خبرنگار روز نگارندگان خبرها است؛ آنان که با شجاعت و شرافت تمام به مبارزه با جهل و استبداد می روند.آنان که برای تحقق طریقت حقیقت بر عالم واقعیت نور می افشانند تا خورشید فروزان راستی، رخشان تر ظاهر شود.
پاسداشت چنین روزی به واقع تکریم و تمجید حقیقت و درستی و خیر است و نکوداشت خبرنگاران تجلیل مجاهدان جامعه ای است که در آن شفافیت و صراحت حرف اول را می زند.
نیک می دانیم که رهپویی چنین آرمان سترگی دستاوردبزرگی است که از قضا با روز خبرنگار نیز عجین و قرین شده است و آن استقرار جنبش مشروطه است که روایت رهایی باورانی است که سودای استقرار قانون و دموکراسی را از سالیانی دیر و دور پی گرفته اند.
آموزش و پرورش به واقع مهم ترین بستر و ظرفیت شکوفایی انسان طراز نوین است. انسانی موحد و مومن با هویتی اسلامی-ایرانی که با شفافیت به جدال با جهل و خرافه و تک صدایی می رود؛ هدفی که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز بارها بدان اشاره شده است.
این جانب ضمن تاکید دوباره بر اجرای عملیاتی و دقیق دو دستاورد دولت کنونی یعنی قانون دسترسی و انتشار آزاد به اطلاعات و منشور حقوق شهروندی و ضمن گرامی داشت یاد مبارز شهید محمود صارمی که خون پاکش در این راه جاری شد، از همه خبرنگاران نستوهی که توانسته اند آموزش و پرورش را در رسالت تعلیم و تربیت آینده سازان میهن عزیزمان یاری دهند قدردانی نموده و خود را نیازمند و پذیرای همه انتقادات، پیشنهادها، هم اندیشی ها، یاری ها و همراهی های مومنانه و مشفقانه آنان می دانیم.
باشد تا بتوانیم نسلی پویا و شکوفا را تربیت کنیم که خبرسازان هماره ی ایران و استانمان باشند.

ناصرکرمی
مدیر کل آموزش پرورش استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار