ناظر وزارتی مسابقات کشوری تنیس روی میز،شطرنج و بدمینتون پسران در زنجان:

مسابقات باید محلی برای ادامه تعلیم و تربیت توام با نشاط و شادابی باشد

زنجان (پانا)-سعید خسروی ناظر وزارتی مسابقات کشوری تنیس روی میز،شطرنج و بدمینتون پسران در زنجان در گفتگویی با کمیته روابط عمومی و رسانه این مسابقات گفت: مسابقات باید محلی برای ادامه تعلیم و تربیت توام با نشاط و شادابی باشد.

کد مطلب: ۸۴۴۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات باید محلی برای ادامه تعلیم و تربیت توام با نشاط و شادابی باشد

سعید خسروی در این گفتگو ضمن قدردانی از زحمات و رعایت اصول اخلاقی از سوی ستاد اجرایی مسابقات در برخورد با میهمانان و ورزشکاران گفت:شاهد پایان یافتن سی و پنجمین دوره مسابقات تنیس روی میز،شطرنج و بدمینتون دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم استان های سراسر کشور در زنجان هستیم.

وی افزود: برخورد مناسب عوامل اجرایی مسابقات در خور شأن و آوازه استان زنجان بود و از این نظر همکاران پایتخت شور و شعور حسینی نمره قبولی گرفتند.

ناظر وزارتی مسابقات کشوری تنیس روی میز،شطرنج و بدمینتون پسران در زنجان ادامه داد:انتظارات وزارت آموزش و پرورش در برگزاری مسابقات ورزشی در دو حوزه خدمات رسانی به ورزشکاران و رعایت استانداردهای ورزشی خلاصه می شود.

این مقام وزارتی با توجه به نوسانات بازار و شرایط اقتصادی موجود میزبانی زنجان را در خصوص خدمات رسانی به ورزشکاران مناسب دانست و اظهار داشت:در روزهای اول مسابقات شاهد برخی کمبودها و فاصله از انتظارات وزارت در قسمت تغذیه و نوع وعده های غذایی ورزشکاران بودیم که با برگزاری جلسات و هماهنگی های صورت گرفته این مشکلات مرتفع شد و در حال حاضر شرایط در این زمینه خوب می باشد.

خسروی در ادامه با اشاره به اینکه امروز آموزش و پرورش با داشتن فضاهای ورزشی استاندارد و دانش فنی در برگزاری رویدادهای ورزشی شانه به شانه نهادهای دیگر ورزشی حرکت می کند گفت:خوشبختانه برنامه ریزی مسئولین آموزش و پرورش استان زنجان در تعامل با سایر نهادهای مرتبط برای برگزاری این دوره از مسابقات ستودنی است و در این راستا امکانات خوبی مهیا گردیده بود.

وی تصریح نمود:توانمندی مدیران ارشد استانی و مدیر کل و معاونین آموزش و پرورش استان زنجان بویژه معاون تربیت بدنی این اداره کل در استفاده از ظرفیت های استان در برنامه ریزی و اجرای برنامه های ملی در سطح بسیار قابل قبولی قرار دارد.

وی شانس میزبانی دوباره استان زنجان را در برگزاری مسابقات ورزشی و سایر برنامه های ملی بسیار بالا دانست و ابراز داشت:این استان با توجه به داشتن مرکزیت در خصوص دسترسی سایر استان ها با توجه به موقعیت جغرافیایی در کشور،داشتن نیروهای متخصص ، متعهد و توانمند،داشتن فضا و تجهیزات مناسب و همچنین وفاق و همدلی بین نیروهای اجرایی می تواند در سال های آتی نیز میزبان خوبی برای این قبیل برنامه ها باشد.

ناظر وزارتی مسابقات کشوری تنیس روی میز،شطرنج و بدمینتون پسران در زنجان در بخش دیگری از سخنان خود گفت:کشف استعداد و افزایش فعالیت های ورزشی دانش آموزان در درون مدارس وبیرون از آن از اهداف اصلی آموزش و پرورش است.

وی اضافه نمود:آموزش و پرورش به مسابقات ورزشی به عنوان محیطی برای فرآیند یاددهی و یادگیری نگاه می کند و تلقی ما در این راستا دست یافتن به اهداف عالیه مطرح شده در سند تحول بنیادین در این خصوص است.

این مقام مسئول ادامه داد:ما درصدد آن هستیم که دانش آموزان در طول مسابقات مشارکت پذیری،مسئولیت پذیری،تعاون و همکاری،اعتماد به نفس،نظم و انضباط و مسایل تربیتی از این دست را بیاموزند و فردی مفید برای خانواده و جامعه باشند.

وی ضمن اشاره به داشتن معلمان مجهز به مفاهیم اخلاقی در عمل و رفتار تاکید کرد:انتظارات ما از ورزش بسیار بالاتر از مسایل جسمانی است و ما به دنبال تثبیت مسایل تربیتی در شخصیت دانش آموزان هستیم.

خسروی متذکر شد:مسابقات باید محلی برای ادامه تعلیم و تربیت توام با نشاط و شادابی باشد و خوشحالیم که استان زنجان در این خصوص توانست بسیار شایسته و مناسب عمل نماید.

ناظر وزارتی مسابقات کشوری تنیس روی میز،شطرنج و بدمینتون پسران در زنجان در پایان ضمن قدردانی از همکاران ستاد ا جرایی مسابقات و ایثار آنان در برگزاری این رویداد ملی به دانش آموزان توصیه کرد:به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تحصیل،تهذیب و ورزش عمل نمایند و در ابعاد معنوی،جسمانی و تحصیلی شاخص باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار